6 Kasım 2018 Salı

Bilim-Kurgu Filmi : Transcendence

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün izin günümdü ve izin günümde nihayet hep hayal ettiğim gibi bir turla geziye gittim.İlk olarak günübirlik daha yakın görmediğim yerlerden başladım.(Tire Vlogu yakında blogta olucak.) O yüzden bugün gezmekten gelmekteyim ve tatlı bir yorgunluk var üzerimde.

Bugün film izleyesim yok ama size dün izlediğim beyin yakan filmlerden biri olan Türkçe adıyla "Evrim " filminden bahsedicem bugün sizlere.Baş rolde Johnnyciğim olmasıda izlemem için beni şevke getirdi elbette ama filmi iyice anlayabilmek için bence izledikten sonra bi sözlükte aratıp diğer insanların yorumlarını okumakta fayda var anca öyle "Haa evet bunu anlatıyordu" diyebiliyorsunuz.Film anlaşılmıyor değil anlaşılıyor ama yine de tam bir şeyler oturmuyor bu da biraz açıklama gerektiriyor çünkü filmin asıl konusu maalesef çok ayrıntı sahnelerde oralara dikkat edip diğer sahnelerle bağlantı kurmak ve yorumlama yapmak gerekiyor.İşten yorgun argın gelince neden üstüne böyle bir film izledim bilemiyorum ama bu tarz beyin yakan filmleri acayip seviyorum :)

IMDB : 6.3

Tür: Bilim-Kurgu, Gizem, Gerilim, Dram,

Yapım: 2014

Yönetmen: Wally Pfister

 Dr. Will Caster (Johnny Depp), yapay zeka alanında çalışan ünlü bir bilim adamıdır. Dr. Caster var olan her şeyin zekası ile insan hislerini bir araya getiren duyarlı bir makina yaratmaya çalışmaktadır. Oldukça tartışmalı deneylerinin başarıya ulaşması aynı zamanda onu ne pahasına olursa olsun durdurmak isteyen anti teknolojik grupların bir numaralı hedefi haline getirmiştir. Tüm bunlarla beraber Dr. Caster'ı yok etmeye çalışan anti teknolojik grup hiç beklemedikleri bir şekilde deneyin bir parçası haline gelip, deneyin başarıya ulaşmasına katkıda bulunmuşlardır. Eşi Evelyn (Rebecca Hall) ve en iyi arkadaşı Max Waters (Paul Bettany)'da bilim adamıdır. En büyük korkuları, Will’in bilgiye olan açlığının sonu belirsiz bir çeşit güç savaşına neden olabilecek olmasıdır. Korkutucu olansa böyle bir durumda onu durduracak hiçbir şey olmamasıdır.

Thumb 4eesvbvr7kevpguzvl5ldwsanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...