5 Kasım 2018 Pazartesi

Gerilim Filmi : The Descent

Herkese merhabalar efenim ...

Ben bu filmi neden izledim hiç bilmiyorum.Aslında oldukça iyi bir filmdi ama hayatımda izlediğim kanlı sahneler açısından en mide bulandırıcı filmdi diyebilirim ki Testere serisini falan izlemiş bir insanım ben.Hem yaratıklı,hem filmin genel olarak mağara içinde geçtiği için karanlık bir ortamda geçmesi hem de o aşırı kanlı mide bulandırıcı sahnelerle iyi notlar ve yorumlar almış bir film.Ayrıca ben de doğayı,yürümeyi falan severim de arkadaş mağara gezisi neden yani insanın neden hobisi mağara gezmek olabilir ki ne gereği var yani bu tip insanlar cidden var normal hayatta da ya da mesela dağ tırmanmak arkadaş ne oluyor o dağa tırmanınca hadi ormanda iki doğa yürüyüşü ya da kamp yaparsın için açılır anlarım da şu mağara,dağ tırmanma işini aklım almıyor herkes de bir Lara Croft havası neyse :)

İngiliz Sinema yazarları Birliği tarafından 'Yılın En iyi Korku Filmi' olarak değerlendirilen filmde, mağara inişi için bir araya gelen altı kız arkadaşın başından geçen korku dolu bir tatili konu almaktadır. Kızların iniş yaptıkları mağaranın derinliklerinde kendilerini aç ve vahşi yaratıklar beklemektedir. Düşen kayalarda mağaranın çıkışını kapatmıştır. Labirentimsi bu mağaradan çıkış yolu aramaya başlayan kızlar, eski sırların ortaya çıkmasıyla birbirlerine sırtlarını döneceklerdir.

Thumb ldznyitgjbljjozltaqyydmvdf1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...