5 Ocak 2019 Cumartesi

Gerilim Filmi : The Crush

Herkese merhabalar efenim...

Ocak ayı için kendime yeni bir program belirledim.İzlemek istediğim ama bir türlü izleme fırsatı bulamadığım kült filmleri izleyeceğim.1993 yapımı olan The Crush ın baş rolünde daha önce Clueless filmi ile tanıdığım Alicia Silverstone ve daha önce popüler filmlerde oynamasına rağmen çokta dikkatimi çekmeyen ama bu filmi ile dikkatimi çekmeyi gayet başaran Cary Elwes var.Lolita tarzı 90'lar sinemasına oldukça hakimdi.Bir yandan yaş farkı olayı beni bu tarz filmlerde heyecanlandırsa da bir yandan da pedofili olayını fazlasıyla öne çıkardığı için nefret ettiriyor.Lisedeyken ben de platonik olarak benden yaşça büyük birine aşıktım sanırım o yüzden bu tarz filmler beni o zamana götürüyor.

Film, yakışıklı bir gazeteciye kafayı takan yeni yetme bir kızın, kendisine ilgi gösterilmeyince son derece tehlikeli bir hal almasını konu alıyor.

The Crush 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...