2 Ocak 2019 Çarşamba

Kitap - Kore'deki Çatı Katımdan Sesleniyorum 2

Herkese merhabalar efenim...

Ben kitap okumayalı ve kitap postu yapmayalı oldukça uzun bir zaman oldu.Öğrencilerimden biriyle bu serinin ilk kitabı hakkında ve Kore hakkında konuşunca bana 2.kitabının çıktığını ve okumamı söyledi ve ertesi gün bana kitabı ödünç verdi.Ödünç kitap olunca hem de çok sevdiğim bir kitabın devamı olunca 1 gecede bitirdim kitabı.Bu kitabın ilkini okumuş ve şurada yorumunu yapmıştım :
https://maydanozsalatasi.blogspot.com/2016/10/maydanoz-time-kitap-koredeki-cat.html

İlk kitabın aksine bu kitap Kore de geçiyor ama yinede bana istediğim zevki vermedi.Çünkü Kore de genel bir yaşantısı var sanıyordum ben kızın ama sadece kısa bir süre için Kore de sevgilisinin yanına gitme kısmını anlatmış genel olarak hep kendi duygularına yer vermiş.O kadar süsleyerek anlatmış ki duygularını ilk başta çok romantik ve duygusal bulsam da sonrasında baymaya başladı beni.Duygudan çok olay görmek,okumak istedim tabi gerçek bir hayat hikayesine dayanınca öyle çok büyük şeyler beklemiyor insan ama Kore ye çok gitmek isteyen biri olduğum için oralar ve orada ki yaşam hakkında daha ayrıntılı şeyler okumak isterdim.



2 yorum:

  1. ay baksanaaa, 2019 yeni kore dizilerinden ne izliycezz :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...