Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : The Beauty Inside

Herkese merhabalar efenim ...

1.dönem nihayet bitti okulların tatil olmasıyla birlikte benimde 1 haftalık iznim olacak.Bu izin sürecinde bol bol ALES ve YDS çalışmayı elbette bol bol film ve dizi izlemeyi düşünüyorun.Tatilimin son günü de kardeşimle birlikte Bozdağ-Birgi turuna katılacağız eh İzmir de kar görmek zor olduğundan biraz dağlara çıkmamız gerekiyor 1 günlükte olsa kar görüp oynayacağımız için oldukça heyecanlıyım.2.dönem genelde daha çabuk geçiyor.LGS 1 Haziran da o zamana kadar öğrencilerime de bana da şöyle huzurlu bir dönem olmayacakmış gibi görünüyor onlarında benim de çok çalışmamız lazım.

Gelelim bugünün postu olan diziye.Daha önce izlediğim bir Kore filminden ilham alınarak daha farklı bir şekliyle dizi olarak yeniden sunulan diziye :

https://maydanozsalatasi.blogspot.com/2016/01/maydanoz-time-film-beauty-inside.html

Bende film versiyonu daha iyi gibiydi dizi versiyonu haddinden fazla fantastik ve açıkçası bölümler ilerledikçe tıkandıkları içinde saçma olmuş.Ben üstte de linkini verdiğim filmi izlemenizi tavsiye ederim eğer çok boş vaktiniz varsa dizisine de bir göz atabilirsiniz.

Konusu:
Dizi, her ayın bir haftası doğaüstü bir şekilde görünümü farklı bir kişiye dönüşen bir kadının (Seo Hyun-Jin) ve o kadına âşık olan bir adamın (Lee Min-Ki) etrafında dönmektedir.

Karakterleri:
Seo Hyun-Jin dizide popüler bir oyuncu olan Han Se-Kye karakterini canlandırmaktadır. Görünümünün farklı bir kişiye dönüşmesine neden olan doğaüstü bir fenomen hastalıklığın muzdariptir. Bu yüzden insanları kendinden uzak tutabilmek adına tam bir baş belasıymış gibi davranmaktadır. İnsanlar için onun hayatı bir gizemdir.

Lee Min-Ki dizide bir havayolu şirketinin yöneticisi olan Seo Do-Jae karakterini canlandırmaktadır. Çekici görünümü ve zekâsı ile mükemmel bir insan gibi görünmektedir. Ancak insanların yüzlerini birbirinden ayırt edememesine neden olan yüz körlüğü hastalığından muzdariptir. Bu hastalığını diğer insanlardan saklamaktadır. İnsanları birbirinden ayırt etmek için onların alışkanlıklarını ve tavırlarını ezberlerler. Bir gün, Han Se-Kye (Seo Hyun-Jin) ile tanışır ve hatırlayabildiği tek yüz, onun yüzü olur.


The Beauty Inside (Korean Drama)-P1.jpg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…