Ana içeriğe atla

Müzikal Film : A Star Is Born

Herkese merhabalar efenim ...

Şu 2 gündür işten gelince direk yatağa girdiğim için buralarda yoktum.İzmir de kar yok ama kar soğuğu var arkadaşlar ve ben bu soğuktan nasibimi alıp grip oldum.Bugün 3.günüm ve daha yeni yeni toparlanmaya başladım.Geçen posttta ara ara Oscar a aday olabilecek filmlerden izleyeceğim demiştim.Tahminlere göre bu filmde bu sene Oscar adaylarından.Yeni bir hayat gibi gözükse de bence biz çoğu zaman Lady Gaga nın hayatından izler gördük.Lise zamanlarımda çok beğendiğim ve çok hayranı olduğum bir kadındı Lady Gaga.marjinal ve orijinal insanlar ve şeyler beni her zaman etkisi altına almıştır.Ama Lady Gaga son zamanlarda bence eski popülerliğini yitirdi ve artık daha çok "Bir Starın Doğumu" nu anlatıp duruyor en baştan.Lady Gaga belseli,konser albümleri ve şimdi de bu film ile.

Bradly Cooper Beyfendiyi de acayip severim kendisi yönetmenliğini yaptı filmin ve bence ilk defa ses tonuyla,tarzıyla bambaşka bir karakter oynadı.

19 Ekim 2018 (Türkiye)'de vizyona girmiş filmin konusu Jackson Maine adında müzikle uğraşan ve ilişkilerden çok işine odaklanmış ve kariyer yapmaya çalışan birisidir. Onun gibi çok yetenekli ve daha kimsenin bilmediği Ally ile yolları kesişecek ve güzel zamanlar geçirmeye başladıkça ona aşık olduğunu anlayacaktır. Ally'yi sahne ile tanıştırıp tanınmasını sağlayan Jackson Maine sonraları Ally nin gölgesi altında çok zorlanmaya başlar bu yüzden tekrar kendi çalışmalarına başlasa da eskisi gibi olması zor görünüyor.

Bradley Cooper and Lady Gaga in A Star Is Born (2018)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…