10 Şubat 2019 Pazar

Amerika Dizi : Russian Doll

Herkese merhabalar efenim ...

Malum Şubat ayının gelmesiyle birlikte Netflix de yenilendi ve yeni dizi,filmlerini ekledi bize de bir bir onları izlemek düşüyor :) 1 günde annemle oturup bitirdiğimiz 8 bölümlük bir mini diziden bahsedeceğim bugün sizlere.Nadia Vulvokov  36. yaş günü partisinde bir tuvalette aynaya bakarken bir döngü içine girer bu döngü , sürekli bir sebepten dolayı ölme ve sürekli o parti deki o tuvalette kendine aynada bakarken ki haline dönmesi şeklindedir.Bu tarz bir film izlemiştim daha önce zaten konusu öyle pek orijinal değil ama baş roldeki kadın karakter gerçekten çok marjinal bir tip ve kadının oyunculuk performansı cidden harika.Başta saçları olmak üzere,mimikleri,giyinişi her şeyini bayıldım ! Paralel evren ya da izafiyet teorisinde yararlanılarak yapılan bu tarz filmler ve diziler acayip hoşuma gidiyor izlemekten hiç bıkmayacağım galiba :)

Son olarak dizinin müziklerine de ayrı bir bayıldım özellikle sürekli döngüye girdiği zamanda çalınan müziğe sizle de paylaşmak istedim :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...