16 Mart 2019 Cumartesi

Fantastik Film : The Endless

Herkese merhabalar efenim ...

Zaman hakkındaki teoriler ve filmler benim her zaman ilgimi çekmiştir.Bu tür filmlerden biri ile daha karşınızdayım ! Bir filmi anlamak ya da anlamamak bence tüm mesele bu :) Evet yine senaryosu ile kafamı bulandıran bir film izledim eh ben izleyince siz de izleyin sizinde kafanız bulansın istiyorum :) Genel de bu tarz filmler arada aksiyonunda olduğu filmlerdir büyük bir heyecanla izlersiniz ama bu filmde nedense öyle çok büyük bir heyecan duyamadım çünkü filmin geneli ağır bir havadaydı sonuna kadarda havasını ve ağırlığını korumaya devam etti filmi anlayabilmek için atlamadan izlemeye çabaladım ama bazı kısımları cidden aşırı sıkıcıydı.Zaman döngüleri,paralel evrenler vakalarını biraz gizem biraz dram tadında işleyen orta derecede iyi bir yapım olmuş öyle aşırı tavsiye etmiyorum ama bu tarz filmlere merakınız varsa arşive almakta yarar olabilir :)


Yönetmen:  Justin Benson
Ülke:  ABD
IMDB:  6,5
Vizyon Tarihi:  2 Nisan 2017
Süre:  111 Dakika

Aaron ve Justin; seneler önce üyeleri oldukları lakin, kaçarak ayrıldıkları gurubun inançlarının, düşündüklerinden daha fazla akla yatkın olabileceği varsayımıyla, on sene sonra guruba tekrar dönerler. Bulundukları çevrede; garip, ürkütücü, doğaüstü bir gücün var olduğunu görürler. Diğer yandan; Vinil kayıtlarından VHS kasetlerine kadar, değişen çeşitli medya formları aracılığıyla, açıklanamayan birtakım iletiler almaya başlarlar. İçinde bulundukları çıkmaz yetmezmiş gibi, video kayıtlarından birinde; gurup üyelerinin, Jonestown Tarzı Kitlesel İntiharın eşiğinde olduğu iletisini alırlar

The Endless 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...