18 Nisan 2019 Perşembe

Gerilim Filmi : Küçük Kıyamet

Herkese merhabalar efenim ...

Binnur Kaya,Cansel Elçin,İlker Aksum,Bora Akkaş,Başak Köklükaya gibi isimlerin yer aldığı yerli bir gerilim filmi ile filmlerimize devam ediyoruz.Bu filmi çooookkk zaman önce televizyonda izlemiştim diye hatırlıyorum ama bölük pörçük hatırlıyordum üzerinden çok zaman geçtiği için annemde "ben izlemedim" deyince Netflixten açıp izledik.99 Gölcük Depremini yaşamış bir aile olarak (ben 4 yaşında olduğum için o zamanlar çok fazla hatırlamıyorum) bizi oldukça etkilyen bir film oldu hatta annemin deprem sahnelerinde ürperdiğini hissettim.Bana sorarsanız herkesin izlemesi gereken hem psikolojik gerilimi,hem oyuncu kadrosu güzel bir film tavsiyemdir :)

İstanbul’da ard arda yaşanan sarsıntılar, annesini depremde kaybeden Bilge üzerinde psikolojik rahatsızlıklar yaratmakta ve genç kadının ciddi travmalar yaşamasına neden olmaktadır. İki küçük çocuğu, eşi ve yeğenleriyle şehri terk ederek, olası İstanbul Depremi’nden kaçıp bu “Küçük Kıyamet”ten kurtulmaya çalışan aile, gittikleri başka bir güney kasabasında bu kez başlarına gelen esrarengiz olaylar nedeniyle yine korkularıyla yüzleşirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...