Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : Touch Your Heart

Herkese merhabalar efenim ...

Bu sıra deliler gibi dizi izlediğim için hep dizi postu görüyor olacaksınız benden söylemesi ! Diğer Asya dizileri kadar güncel Kore dizilerini de takip ediyorum.Lee dong Wook Oppayı bu tür dizilerde görmeyi özledim Goblin'den beri bi tıp dizisinden oynamıştı ama o tür dizileri izlemediğim için (bir de o ara Suzy ile çıkıyordu ona gıcık oluyordum) hasret kalmıştım ama şimdi kendi kulvarından bir dizi ile geri döndü hem de Goblin de ki partneriyle birlikte ben bu kızı aşırı estetikli gibi durduğu için (ki bence aşırı estetik var) yapay buluyorum hem oyunculuğunu hem de tipini.O yüzden kızı hiç sevmesem de birick oppamın bu tür dizilerini özledim geri dönmesi güzel oldu.(Suzy ile de ayrıldılar bu arada o yüzden tekrardan Oppacı oldum :D )

Konusu:
Dizi, bir avukat olan Kwon Jung-Rok (Lee Dong-Wook) ile ünlü bir kadın oyuncu olan Oh Yeon-Soo’nun (Yoo In-Na) arasındaki romantik hikâyeyi konu almaktadır. Bir şirket sahibi ailenin oğlu ile adı bir skandala karışan Yeon-Soo’nun hayatı dibe vurmaya başlar. Ancak berbat olan imajını tekrar düzeltmeye ve ünlü bir senaristtin yeni bir dizisinde rol almaya kararlıdır. Ancak berbat bir oyunculuğu vardır. Bu yüzden, karakterine daha iyi bürünebilmek için bir avukatın yanında sekreter olarak çalışmak zorunda kalır. Böylece daha iyi bir oyunculuk sergileyip, izleyicinin gönlünü almayı planlamaktadır.

Karakterleri:
Lee Dong-Wook dizide bir hukuk firmasında avukatlık yapan Kwon Jung-Rok karakterini canlandırmaktadır. Huysuz, kibirli ve soğuk kalpli birisidir. Tam bir işkoliktir. Aldığı davaları her zaman kazandığı için müşterilerinin güvenini kazanmıştır. Bir gün, patronu ondan Oh Yoon-Seo'nun (Yoo In-Na) yanında sekreter olarak 6 ay çalışmasına izin vermesini ister. Durumdan pekte haz etmemesine rağmen patronu istediği için kabul etmek zorunda kalır.

Yoo In-Na dizide popüler bir oyuncu olan Oh Yoon-Seo karakterini canlandırmaktadır. Güzel görünümü ile ünlüdür. Ancak oyunculuk konusunda berbattır.

Lee Sang-Woo dizide elit bir savcı olan Kim Se-Won karakterini canlandırmaktadır. Hukuk fakültesini ve Yargı Araştırma ve Eğitim Enstitüsü’nü beraber bitirdiği Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) en yakın arkadaşıdır. Başkaları ile ilişki kurmada ve ilişkilerini yönetmekte iyi olan mükemmel bir kişiliğe sahiptir. Ancak söz konusu aşk olunca saf bir kalbe sahiptir.

Shim Hyung-Tak dizide bir boşanma avukatı olan Choi Yoon-Hyuk karakterini canlandırmaktadır. Kwon Jung-Rok (Lee Dong-Wook) ile aynı hukuk firmasında çalışmaktadır.

Lee Joon-Hyuk dizide bir eğlence şirketini CEO’su olan Yeon Joon-Seok karakterini canlandırmaktadır. Sıcak ve hoş bir insan olmasına rağmen söz konusu iş olunca zalim ve soğuk birisi olabiliyor. O, Oh Yoon-Seo’yu (Yoo In-Na) keşfeden ve onu popüler bir oyuncu haline getiren kişidir.

Oh Jung-Se dizide Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) çalıştığı hukuk firmasının müdürü olan Yeon Joon-Kyu karakterini canlandırmaktadır. Oh Yoon-Seo’nun (Yoo In-Na) sadık bir hayranıdır.

Son Sung-Yoon dizide bir savcı olan Yoo Yeo-Reum karakterini canlandırmaktadır. Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) ilk aşkıdır.

Park Kyung-Hye dizide bir avukat olan Dan Moon-Hee karakterini canlandırmaktadır. Oldukça çekingen ve şıp sevdi birisidir.

Kim Hee-Jung dizide Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) çalıştığı hukuk firmasında çalışan Kim Hae-Young karakterini canlandırmaktadır.

Jang So-Yeon dizide Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) çalıştığı hukuk firmasında kıdemli sekreter olarak çalışan Yang Eun-Ji karakterini canlandırmaktadır.

Park Ji-Hwan dizide Kwon Jung-Rok’un (Lee Dong-Wook) çalıştığı hukuk firmasında ofis müdürü olarak çalışan Lee Doo-Sub karakterini canlandırmaktadır.

Touch Your Heart-p0001.jpg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…