8 Nisan 2019 Pazartesi

Tayland Dizisi : Karn La Krang Neung Nai Hua Jai

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün Tayland dizisi var radarımızda.
Daniel Wong bir çetenin lideridir ve geçmişte bu konumunu koruyabilmek için sevdiği kadını öldürmeye bile göze almıştır.Bir kaç yıl sonra Fahsai diye kendi halinde bir kızı markette görür bu kız öldürdüğü sevgilisine birebir benzemektedir.Durum böyle olunca kızın peşini bırakmaz ve kendi karanlık dünyasını onu da sürüklemeye başlar.

Karn La Krang Neung…Nai Hua Jai

5 yorum:

  1. Dizinin konusu ilgimi çekti.En yakın zamanda izleyeceğim :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Acaba bu filmi nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzliyordum bir site de 7.bölümü tam bitirdim iki sitede kapanmıs her yerde arıyorum hala bulamadım Türkçe alt yazılısını

      Sil
    2. https://m.ok.ru/video/1724468628176

      Sil
  3. 7 ay önce izlemiştim bitti ondan sonra farklı diziler izledim ama dizi harika 🤣komik sahneleri aklıma geldi de

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...