8 Mayıs 2019 Çarşamba

Amerika Dizi : ShadowHunters

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix dizilerinden devam ediyoruz.Bu serinin kitaptan uyarlanma olduğunu biliyordum ama uzun süre içimden pekte bakmak gelmedi aslında çünkü vampirler,kurt adamlar vb bırakalı neredeyse bi 5 yıl oldu yeterince doydum ben o tayfaya yine de çok canım sıkıldığı ve yağuşuklu bad boylar gözüme çarptığı için bir iki bakayım dedim.Tek gece de 1 sezon ve 2.sezonunda yarısını devirdim.

1.Sezon

Olayların yeni yeni başladığı bu sezon izlenebilir.Clary Fray isimli genç bir kızın 18. yaş gününde yarı insan yarı melek olan ve şeytanlarla savaşan Shadowhunter soyundan geldiğini öğrenmesiyle değişen hayatını konu alıyor.

shadowhunters season 1 ile ilgili görsel sonucu

2.Sezon

Bu sezonda dizi acayip bozuyor konudan bambaşka yerlere gittiği için diziye baygınlık geçirmemek için yarıda bıraktım.Spoiler vermemek için neye baygınlık geçirdiğimi söylemicem elbette :)

ShadowHunters season 2 ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...