Ana içeriğe atla

Japon Dizisi : My Husband Won’t Fit

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix'te yayınlanan bir Japon dizisi ile devam ediyoruz.Öncelikle dizinin +18 olduğunu belirtmem gerekiyor.Sanırım bu dizi Japonlar da izlediğim en açık dizi olabilir.Genelde Japon kanallarında bu tarz diziler hayatta yayınlanmaz yayınlanamaz.Genelde en fazla minnak öpücükler olur.Bu dizi Netflix te olunca Japonlarda salmış elbette.

Diziye gelicek olursak dizi aslında hem Japon kültürünü çok iyi yansıtmış aslında hemde Türkiye kültürünü.Cinselliğin tabu olarak görüldüğü ve cinsel eğitimin verilmediği bütün ülkelerde bence karı koca arasında bu tür şeyler hep yaşanıyor.Elbette gizli tutulduğu için kim neymiş ne olmuş kimse asla bitmiyor.Araştırmalara da bakacak olursak evli çiftlerin boşanma sebeplerini arasında ya aldatma geliyor ya da cinsel problemler.Aslında aldatma cinsel problemin bir sonucu olarak ortaya çıkıyor.Bu dizi de rahiminin çatısı dar olduğu için eşiyle cinsellik konusunda problemler yaşayan bir karı kocanın hikayesini izliyoruz.Dizinin sloganı "Aşk cinsellik demek değildir,cinsellik olmadan da aşk vardır" deniyor ama dizinin bütününe ve karakterlerin yaptıklarına baktığımız zaman aslında aşkın cinsellik olmadan da anca bir yere kadar sürdüğünü görüyoruz.



My Husband Won't Fit Poster

Yorumlar

  1. japon taylanda tayvan çin dizilerini pek seviyom ama bak bu demek ki değişikmiş. bi bakıyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…