10 Mayıs 2019 Cuma

Japon Dizisi : Sachiiro no One Room

Herkese merhabalar efenim ...

Tayland dan Japonya ya gidiyoruz.Animeden uyarlanmış bir live action var bugün dizi postumuzda.Bu animeyi daha önce  ne duydum ne gördüm ama beni çok etkiledi Japonların bu tipik olayları bile çok farklı pencerelerden anlatabilme özelliklerine bayılıyorum.14 yaşında bir genç kız sözüm ona (!) genç bir sapık tarafından kaçırılır ve bu kız sapığına aşık olur kendisini kaçırdığı için çok mutludur herkesin direk aklına Stockholm sendromu yani kendini kaçırana aşık olma psikolojisi gelebilir ben de öyle sandım ama hiçte öyle değilmiş meğersem durum ben de kızla aynı şeyleri yaşıyor olsam beni de iyi kaçırdın teşekkürler sapık derdim :)
Sachiiro no One Room

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...