Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : The Secret Life of My Secretary

Herkese merhabalar efenim ...

Klişe bir konusu olmasına rağmen izlerken baştan sona çok eğlendiğim bir Kore dizisinden bahsedicem size bugün.Baş roldeki kızı öyle çok sevmesem de yan rolde olan (Veronica Park) olan kızı acayip sevdim hem kendisini hem de oynadığı rolü bence diziye bambaşka bir eğlence katmış hem zengin hem başarılı hem kuduruk hem de çirkef bir kadın modeline her zaman bayılmışımdır ama Kore halkı da bizim halkta kadınları daha çok böyle saf ve masum ve elbette fakir rollerde görmeyi sevdikleri için bu tip kadınlar ya çok nadir oluyorlar ya da yan rollerde oluyorlar.

Dizinin konusundan biraz bahsedicek olursak elbette bir CEO muz ve onun sekreteri var.Bir gün bu Ceo muz yüz körü olu ve tek görebildiği şey (kırmızı bir hırka giyince) sekreteri olur bu CEO muz şirket başkanlığı yarışında olduğu için hastalığını herkesten gizlemesi lazımdır ve bu konuda bu tek görebildiği kişi olan sekreterinin yardımıyla olacaktır ama CEO muz daha önce sekreteri tarafından dolandırılıdığı için yeni gelen sekreterlere hep kötü davranıyordur ve bu kıza da ilk başlar da oldukça kötğ davranmış hatta kovmuştur ama ona işi düşünce işe geri almak zorunda kalır bu arada başka bir şirketin prenses varisi olan Veronica Park ile iş evliliği yapmak zorundadır ama Veronica başka bir adamı seviyordur ve sekreter ile Veronica bir olup yer değiştirirler adam hazır yüz körüyken yüzünü hırkasız ayırt edemez diye sekreter de intikam almak ister ve Veronica'nın yerine geçip onunla yemeğe falan çıkar tabi sonraları hep işler arap saçına düşer bize de izleyip eğlenmek düşer :)

The Secret Life of My Secretary

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…