25 Temmuz 2019 Perşembe

Animasyon : How To Train Your Dragon ?

Herkese merhabalar efenim,
Şu sıra oldukça fazla animasyon izler oldum bunlardan bir tanesi de uzun zamandır ismini duyduğum ve izlemek istediğim " How To Train Your Dragon ?" idi.Ben oldukça beğendim.

Cressida Cowell'ın kitabına dayanan ve iri yapılı Vikingler ve vahşi ejderhalerın efsanevi dünyasında geçen bir macera komedi. Hikaye, ejderhalarla savaşmanın yaşam biçimi olduğu Berk adasında yaşayan bir Vikingli delikanlının çevresinde geçer. Kabul töreni yaklaşmaktadır, bu onun kendini kabilesine ve babasına kanıtlamak için tek şansıdır. Ancak sonradan arkadaş olacağı yaralı bir ejderhayla karşılaşınca, tüm dünyası alt üst olur.

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin - How to Train Your Dragon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...