31 Temmuz 2019 Çarşamba

Kore Dizisi : My Absolute Boyfriend

Herkese merhabalar efenim,
Bugün güncel bir Kore dizisinden bahsedicem.Buna bnzer 2-3 tane daha izlemiştim daha önce o yüzden öyle çok fazla orijinal bir konusu olduğunu söyleyemem.Baş roldeki adam Yeo Jin Goo nasıl bu kadar ünlü ve popüler oldu inanın bilemiyorum.Adamın boyu kısa ve o kadar da yakışıklı bir yüzü yok ( Koreliler dış görünüşe çok önem verdikleri için bunları eleştiriyorum bende) oyunculuğu da öyle aman aman iyi değil anlamadım gitti yani.Bu dizisi biter bitmez IU ile Hotel Del Luna diye çok ses getiren bir diziye başladı ve ününe ün katmaya devam ediyor.

Dizi, aşktan aldığı büyük bir yaradan sonra kalbinin kapılarını herkese kapatan bir kadının (Minah) etrafında dönmektedir. Bir şekilde, mükemmel bir erkek arkadaş olması için programlanan insan görünümlü bir android robot (Yeo Jin-Goo) edinir.

My Absolute Boyfriend

1 yorum:

  1. Yeo jin-goo gayet yakışıklı ve yetenekli bir oyuncu. Büyük bir hayranı olarak dizilerini izledim ve gerçekten oyunculuğu çok iyi.

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...