Ana içeriğe atla

Romantik Film : Yanımda Kal

Herkese merhabalar efenim,
İyi bayramlar ! Bugün bayramın ilk günü olduğu için biz de ailecek bir yerlere gittiğimiz için bu saate kaldı günün postu.Türk sinemasından izlemediğimiz güncel filmlerden bir kaçını izledim.Bunlardan ilki şimdi o kadar fanı olmasam da bir zamanlar aşırı fanı olduğum Çağlar Ertuğrul'un "Yanımda Kal" filmi oldu.Film o dönem dağıtımcıların azizliğine uğradı ve bir çok sinema da ya gösterimden hemen kaldırıldı ya da gösterime girmedi hatta İzmir de bir hayran buluşma düzenleyeceklerdi ama o da iptal oldu onu görmeye gidicem diye iş yerinden izin bile almıştım o gün iptal olunca aşırı üzülmüştüm ama eminim filmde emeği geçen herkes daha çok üzülmüştür resmen herkesin emeği çöpe gitti.

Filme gelicek olursak aslında benim daha önce izlediğim bir Kore dizisine tıpatıp benziyor hatta baş rolünde yine benim çok sevdiğim Oppa olan Lee Dong Wook oynuyordu.O yüzden filmi öyle aşırı başarılı bulamadım ayrıca Çağlar'ın yanına açıkçası Meriç Aral'ı pek yakıştıramadım filmde kimyalarının tuttuğunu da pek hissedemedim açıkçası.

Tam bir iş kolik olan adamın ve sokak şarkıcılığı yaparak geçimini devam ettiren bir kızın hayat hikayesini anlatıyor. Emir Kurt, genç yaşta başarılı bir iş adamıdır. İşçi sınıfında normal bir aileden gelen Emir’in çok çalışarak edindiği bir başarı vardır ve neredeyse tüm hayatı çalışmakla geçmiştir. Hayatındaki tüm zamanları çalışarak geçiren emir nihayet istediği bir konuma gelmiştir. Sadece işine odaklanması ve başarı için diğer insanlardan uzak kalmasından dolayı hayat onu insanlarla ilişkileri konusunda oldukça yabani ve zor anlaşılan biri olmaya sürüklemiştir. Hayatı sadece işten ibaret olan Emir’in yaşamı birden değişecektir. Zeynep’le karşılaştıktan sonra olaylar bambaşka bir boyuta girer. Sokak şarkıcısı olan Zeynep, neşeli ve coşkulu bir kızdır. Birbirlerine tamamen zıt olan bu iki karakterin yolları kesişir ve Emir için sanki yeni bir hayat döngüsü başlamış olur. İkisi de hayatlarında birbirlerinin vazgeçilmesi haline gelir ve birbirlerinin vazgeçilmesi olurlar fakat bir gün Zeynep’in kötü bir hastalığa yakalanmasını öğrenen çiftin bir anda mutlulukları yarım kalacaktır.

yanımda kal film ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…