Ana içeriğe atla

Romantik Film : Yeşilçam Rüzgarı !

Herkese merhabalar efenim,
Kardeşimle geçtiğimiz hafta daha önce izlemediğimiz Türk filmlerini izleyelim dedik ve Yeşilçam'ın derinliklerine daldık.Arada böyle Romantik-Komedi filmleri çerez tadında izlemek inanılmaz eğlenceli oluyor.Hem o eski kadınların güzelliklerine dalıyor hem eski aşkların tadını çıkarıyor hem de o zaman ki sinema klişelerine gülüyoruz.2 günde izlediğimiz 4 Yeşilçam filminden bahsedicem bugün sizlere :


1-Sultan

Sultan, çocukları ile gecekondu mahallesinde yaşayan dul bir kadının hikayesini anlatıyor. Dört çocuğu ile birlikte bir gecekondu semtinde yaşayan Sultan evlere temizliğe giderek geçimini sağlar. Tek başına çocuklarına bakmaya çalışan dul kadın gönlünü bir minibüs şoförü olan Kenan’a kaptırır. Kenan mahallenin muhtarının oğludur. Kurnaz bir adam olan Muhtar, çevre yolu yapımı olduğunu öğrendiğince gözünü üzerinde gecekondu bulunan arsalara diker. Yıllar önce kendi sattığı arsaların değeri artacağından onları ucuz paralarla alıp gecekonducuları evlerinden çıkarır. Semt sakinleri kendilerini kapının önüne koyan muhtara karşı direnişe geçer. Evini kurtarmaya çalışan Sultan’ın bu süreçteki en büyük destekçisi Kemal’dir. Genç adam sevdiği kadınla birlikte babasına karşı direnişe katılır.




2-Vahşi Gelin

Genç bir kadın olan Necmiye, ailesi tarafından bir ağanın oğlu olan Temel ile evlenmeye zorlanır. Necmiye, büyük bir otelde yapılan nişan töreni sırasında kaçarak bir otele sığınır. Temel, vakit kaybetmeden nişanlısını bulabilmek için gazeteye ilan verir. Yakışıklı olduğu kadar kaba da bir adam olan Murat, Necmiye’yi kaldığı otelde görünce Temel’e haber verir. Ancak Murat, otele gelen Temel’e Necmiye’nin ricası üzerine sevgili olduklarını söyler. Konunun kapanmasının ardından otelden ayrılan Murat, Necmiye ile tüm bağının koptuğunu düşünür. Oysa durum hiç de öyle olmaz. Necmiye, gizlice Murat’ın arabasına saklanarak onunla birlikte eve gider. İkisi arasında başlayan çekişme bir süre sonra yerini bambaşka bir şeye bırakacaktır.

VahÅŸi Gelin


3-Bodrum Hakimi

Bölgeye yeni atanan bir bayan hakimle genç bir toprak ağasının aşkını anlatıyor. Kasabaya atanan Nevin hanım çok geçmeden bölgede hukuki bazı düzenlemelere gider. Adaletli ve sağduyulu olan hakim tüm sorunların böyle çözülebileceğine inanıyordur. Fakat bölgenin zengin ailesi Bereketoğulları bu durumdan hoşnut değildir. Fakat ailenin oğlu Ömer, Nevin'e aşık olmuştur.

bodrum hakimi ile ilgili görsel sonucu

4-Ateş Parçası

Bir çadır tiyatrosunun gülü olan Azize yoksul, sıradan yaşamında küçük mutluluklar ve içten sevgilerle yetinmektedir. Mert, altın kalpli, güler yüzlü, düşük çeneli bir kızdır. Tiyatroda şarkı söyleyip soytarılık yaparak müşterileri eğlendirmektedir. Niyet tavşanının çektiği faldan yakında hayatının erkeğiyle tanışacağını öğrenir. Ve kısmeti yağmurlu bir gecede karşısına çıkar. Sosyetenin hızlı çapkınlarından Tarık, genç kızı mecburen arabasına alınca hayatları tahmin edemeyecekleri ölçüde değişecektir. Tarık hayatını allak bullak eden baş belasından bir türlü yakasını kurtaramaz. Azize ise ansızın hayatına giren bu fal prensine gönlünü çoktan kaptırmıştır. Ancak Tarık nişanlıdır ve Azize ile arasında kapanamayacak uçurumlar vardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…