13 Eylül 2019 Cuma

Kitap - Kan ve Gül Alper Canıgüz

Herkese merhabalar efenim,
Uzun zaman sonra iş yerinden blog yazıyorum.Şu sıra çok yoğun olmadığım için kitapta okuyabiliyorum bu beni oldukça keyifli hissettiriyor.Yağmurda yağmaya başladı bugün sonbahar kendini iyiden iyiye göstermeye başladı yarın ki ehliyet sınavımı da geçersem benden keyiflisi ve huzurlusu olmayacak vallahi :) Aman aman diyeyim de kendi kendime nazar değdiren bir tipim ben :)

Neyse efenim bu kitap postuna gelicek olursak,uzun zamandır bloglarda gördüğüm bir kitaptı ve okumayı da çok istiyordum.Şu sıralar polisiye ve Türk güncel edebiyatı okumak istiyorum başlangıcı bu kitapla yapmış oldum devamında Ahmet Ümit maratonu yapmayı düşünüyorum :)

Alper Canıgüz'den okuduğum ilk kitaptı bu aslında konusu çok farklı gelmedi bana açıkçası bir çok yorumun aksine çünkü zamanda geriye dönme olaylarını biz Kore dizilerinde ya da animelerde çok fazla gördük ama ilk defa kendi edebiyatımızda bunu ilk defa gördüm samimi anlatımıyla kendini okutturan akıcı bir kitap bu yüzden keyifle okudum ama öyle övüldüğü kadar var mıydı bilemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...