28 Eylül 2019 Cumartesi

Kitap - Sadakat İnci Aral

Herkese merhabalar efenim,
Türk edebiyatından değişik yazarlardan (daha önce okumadığım) kitaplar okumaya tam gaz devam ediyorum ! Yeni işimde rehberlik kadromuz olduğu için diğer işimde olduğu gibi tüm işler bana kalmıyor ve kitap okumaya ayıracak aha fazla zamanım oluyor o yüzden geçen sene sadece 24 kitap okuduğumun ayıbını bu sene telafi etmeye çalışacağım ve çok daha fazla kitap okuma hedefi koydum kendi kendime.Yakında maaşımı da alacağım için internetten de kitap siparişi verebilirim ama arada kütüphaneden de bu tarz yazarların kitabını alıp okumak istiyorum.

İnci Aral'ın dilini oldukça beğendim ağdalı bir dil kullanmasına rağmen şaşırtıcı bir şekilde akıcı anlatıyor.Sanırım olaylar ve duygular yoğunlukta olduğu için tabi bir de saplantılı bir aldatma hikayesi okuduğumuz için 300 sayfayı 2 günde iş yerimde okuyup bitirdim.Kitap çok başarılı olmasına rağmen böyle kadınlara ve erkeklere acayip sinir olduğum için kitabı okurken çoğu yerden içime sıkıntılar çöktü ama maalesef ki gerçek hayatta da böyle insanlar var.Birbirinden kopamayan,aldatılmayı gururuna sığdırıp bunu "aşk" kisvesi altında bütünleştirip çevresine en çokta kendisine eziyet eden tipler.Bir de burada ki kadın karakterimizin bir çocuğu vardı "anne" olan bir insan yeni yetme bir genç kız gibi hastalıklı bir aşkın peşinden koşabilir mi koşmalı mı bilemiyorum :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...