28 Aralık 2019 Cumartesi

Türk Dizisi : Atiye

Herkese merhabalar efenim,
Herkesin merakla beklediği Netflix yapımı 2.dizimiz olan Atiye nihayet görücüye çıktı ben de annemle birlikte dün akşam 1 sezonunu ( 8 bölümcük) izleyip bitirdim.Açıkçası ben de annemde oldukça beğendik diziyi oyuncu kadrosu oldukça iyi özellikle de Beren Saat'i ekranlarda görmeyi özlemişiz.Göbeklitepe'nin ve Nemrut'un da reklamı oldukça iyi yapılmış dizi süresi 40 dk olduğu için bazı sahnelerde ve geçişlerde elbette kopmalar olmuş Türkler 2 saatlik dizi çekmeye ve izlemeye alıştığı için çoğu kişi izlerken bu durumu biraz yadsımışlar ayrıca bazı diyalogları ve sahneleri çok Hollywoodvari bulmuşlar benim de o tarz bulduğum sahneler oldu ama bizim günlük dizilere baktığınız zamanda Amerikan vari özellikle de burjuva kesimden insanlarda çok fazla var bu yüzden ben öyle aşırı eleştirecek bir taraf bulmadım bu konuda.Bence Hakan Muhafızdan daha keyifli bir dizi olmuş 2.sezonu çıkarsa da izlerim gibime geliyor :)

İsmini baş karakter olan Atiye’den alan dizide kadın bir ressamın dünyanın tarihini değiştiren Göbeklitepe’ye karşı hissettiği sebebi bilinmeyen yakınlığı ve bu gizemi çözme çabasını konu alıyor. Kazı çalışmasını yürüten arkeolog Erhan ile yolu kesişen Atiye, karşılaştığı tüm engellere rağmen Anadolu’daki evrensel sırları ve bu alanın kendi geçmişiyle ilişkisini ortaya çıkarıyor.

Beren Saat in Atiye (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...