Ana içeriğe atla

Gerilim Filmi : In The Tall Grass

Herkese merhabalar efenim,
Stephen King Baba yazmaya ve yazdıklarını filme çekmeye devam ediyor.Ona bu konuda güncel olarak en iyi destek olan elbette Netflix olmuş.Stephen King'in bir çok filmini bünyesine alıp dünyaya sunmaya devam ediyor.Bu filmi izler izlemez de bir Stephen King dünyasının içine girdiğimi hemen anlamış bulundum.Tek bir mekan,değişik karakterler ve lanetli bir şeyler."Bir şeyler" diyorum çünkü King'in bu konuda sınırlaması yok biliyorsunuz ki araba,bebek,uzun otlar her şey onun elinde anında bir lanete dönüşebilir,bu filmde de uzun otlar lanete dönüşmüş durumda.Hem zaman algımızla oynadığı için kafamızı bulandıran,hem de sürekli twist yaptığı için sonuna kadar merakla izlettiren bir film daha :)

Cal ve Becky kardeşler, uzun otlarla çevrili bir alanda yaşayan teyzelerine gitmek için yola koyulurlar. Yolda ilerleyen kardeşler birden çalılıkların arasından bir ses duyar. Sese kulak verdiklerinde kendilerinden yardım istendiğini anlayan kardeşler ne yapacaklarını şaşırır. Yakalanmaktan korktukları için çok ses çıkarmadan kendilerini duyurmaya çalışan anne ve oğlunu bulmak için arabadan inen Cal ve Becky, otların arasında onlara ulaşmaya çalışır. Ancak çok geçmeden kendilerini yardım beklemek zorunda kalacakları bir durumun içerisinde bulurlar.

Laysla De Oliveira in In the Tall Grass (2019)

Yorumlar

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)