23 Ocak 2020 Perşembe

Müzik - Lele Pons Celeso

Herkese merhabalar efenim,
Müzik postundan paylaşım yapmayalı oldukça uzun bir zaman oldu.Hazır havalarda buz gibiyken içinizi ısıtacak bana yazı hatırlatan bir şarkı ile gelmek istedim.Bu şarkıyı rastgele sayfadan sayfaya gezinirken keşfettim "şarkı çok güzel kim söylüyor acaba" diye düşünürken Youtube'u biraz kurcaladığım da ben üniversitedeyken vinelarını çok izlediğim Lele Pons'un söylediğini gördüm ve hemen klibini buldum.Klibini öyle çok fazla beğenmemiş olsam da kızın sesi de şarkı da çok güzel şu sıralar dinlemekten acayip zevk alıyorum.Lele Pons'un şarkı söylerken ki sesinin böyle güzel olduğunu bin yıl düşünsem aklıma getiremezdim vinelarından daha kart bi sesi olduğunu hatırlıyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...