13 Şubat 2020 Perşembe

Müzik : Billie Eilish - idontwannabeyouanymore

Herkese merhabalar efenim,

Uzun zamandır müzik postu paylaşmıyordum.Geçenlerde Grammy Müzik Ödülleri vardı ve Lana ile Billie'nin bir fotoğrafına denk geldim canım tekrardan Billie'den bir şarkı paylaşmak istedi.Lana da Billie de insanı hep depresyona sürükleyen şarkılar yapıyorlarmış gibi görünüyorlar ama aslında ben de tam tersi ruhumda iyileştirici bir etkileri var ikisininde.Bu şarkıyı ne zaman dinlesem kendimle yüzleşmiş gibi hissediyorum bir insanın aynaya bakıp kendisine "artık sen olmak istemiyorum" demesi bence yıkılmışlığın,depresyonun son çizgisi sanırım.Bir çok hata yapıyoruz,pişmanlık yaşıyoruz,bazı şeylere kaybedeceğimizi işin sonunda yara alacağımızı bile bile lades diyoruz, en azından ben diyorum bunu yapıyorum yapmaya da hep devam edicem.Çünkü benim hatalarım,benim pişmanlıklarım,benim hayal kırıklığım sonunda üzülecek olan da benim o yüzden kime ne ki :) Hiç bir zaman aynaya bakıp "artık sen olmak istemiyorum" demedim, demem de,demicem de , sizin de kim size ne derse desin ne yaşatırsa yaşatsın dememeniz dileğiyle,kendinizi sevin :)







lana billie ile ilgili görsel sonucu






1 yorum:

  1. Did you know there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will trigger intense feelings of love and impulsive attraction for you deep inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, worship and look after you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will drive him to try harder than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    In fact, triggering this dominant instinct is so binding to getting the best ever relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him expose his soul and mind to you in such a way he's never experienced before and he will recognize you as the one and only woman in the universe who has ever truly understood him.

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...