2 Haziran 2020 Salı

Anime : Majo no takkyûbin

Herkese merhabalar efenim,

Yine işten geldim artık son 18 günde öğrencilerle son düzlükteyiz onlar da biz de bu süreçte elimizden geleni yapmayı çalışıyoruz tabi bu şartlar altında neyi ne kadar yapabilirsek.Her şey,herkes baya baya normalleşmiş millet kafayı yemiş gibi sanki korona bitmiş gibi dışarılarda fink fink geziyor bu durumu garipseyen bir ben miyim acaba ?

İşten geldikten sonra benim gibi kafanızı yormayacak şöyle minnaklık tadında bir şeyler izlemek isterseniz bence en iyi seçenek Miyazaki'den bir anime olacaktır.Netflix de bulabilirsiniz.Bizim bildiğimiz adıyla Küçük Cadı Kiki'yi ben izledim sanıyorum küçükken ama pek hatırlamıyorum o yüzden Netflix de görünce bir kez daha izlemek istedim :)

Kiki, şehirde uçma yeteneğinden faydalanacağı bir kurye servisi açmak istemektedir. Şehirdeki ilk gününde tanıştığı birinin fırınında ona yardımcı olurken aynı zamanda hayalini kurduğu işi yapmaya başlar ve zamanla cadılık yeteneklerini kaybettiğini fark eder.

Majo no takkyûbin (1989)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...