5 Haziran 2020 Cuma

Gerilim Filmi : Arlington Road

Herkese merhabalar efenim,

Bir gün daha bitti nihayet.Sabaha "yarın sokağa çıkma yasağı var" diye uyandık işe gitmicem yatarım artık tüm gün diye plan yaparken öğleninde "sokağa çıkma yasağı iptal olmuş" yarın işe gitcem yarın ki işler neler modunda bir gün oldu bugünde.Şu an da çalıştığım kurumda olanlara da,ülkemiz de olanlara da,dünya da olan biten şeylere de artık şaşırmıyorum şaşırma yetimi kaybettim resmen.Her şeye "bu da olur" kafasında bakıyorum artık.Her şey insanın başına geliyor elbette boşuna dememiş atalarımız " ne oldum demicen ne olucam dicen" diye.

Bugün film postumuzda sevgili iş arkadaşım Cerenden bir öneri film var.Film bana başlarda biraz mıymık geldi açıkçası yani biraz yavaş ilerliyor daha sonradan temposuna kavuşuyor ama bu sefer de film bitiyor ve filmde hiç istenilen insanı tatmin eden bir sonla bitmiyor o yüzden biraz vasat buldum filmi beni çok tatmin etmedi.

Komşularınız.Onları her gün görüyorsunuz. Adlarını biliyorsunuz. Yakından tanıyorsunuz. Peki ya sırlarını biliyor musunuz?.Bir kolejde profesör olan Michael Faraday, eşinin sağcı teröristler tarafından öldürülmesi üzerine bu gruptan olan insanlara karşı takıntılar edinmiştir. İlk günlerde dostça görünen ve oğlunun arkadaşlık kurduğu yeni komşularının garip tavırları, evlerine gittiğinde evin bazı bölümlerine girmesine izin verilmemesi Faraday'ı şüphelendirir. Acaba komşuları düşündüğü gibi teröristler midir yoksa karısını kaybetmenin yol açtığı stresle gittikçe paranoyak davranışlar davranışlar mı sergilemeye başlamıştır?

Tim Robbins and Jeff Bridges in Arlington Road (1999)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...