27 Temmuz 2020 Pazartesi

Kitap - Yeşilin Kızı Anne Lucy Maud Montgomery

Herkese merhabalar efenim,

Yeşilin Kızı Anne'i Netflix de ki dizisinin 1.sezonunu izleyip kitabını almaya karar verdiğim bir yapıt oldu.Aslında zaten çocuklar için kitap serisi olan bu kitabı Netflix dizi haline getirmiş ve tutunca da tekli roman şeklinde basmaya başladı yayınevleri.Ben 1 sezonunu izledim diğer sezonlarını izlemek yerine kitabını okumaya tercih ettim zaten bir kaç sahne dışında kitabıyla dizisi paralel şekilde gidiyordu.Anne'i karakterini acayip sevdim.Benim gibi hayal gücü yüksek açıkçası zaman zaman Pollyanna'ya kaçan nefes almaktan bile zevk alan ve elbette çok konuşan 14 yaşında bir kız çocuğu.Kızıl saçları ve mavi gözleriyle o zamanlar için kendini "çirkin" olarak nitelendirse de bence bu zamanlar için oldukça havalı ve güzel bir genç kız modeli Anne.İzlemesi de okuması da oldukça keyifliydi bu tarz yapımları çok seviyorum :)

AnnE hayat dolu, neşeli, azimli, sevecen, anlatacak çok fazla şeyi olan, çok tatlı bir çocuk karakter.

Aslında hepimizin AnnE’den öğreneceği o kadar çok şey var ki, başucunda tutup her umutsuzluğa kapıldığında, bir şeyleri yapamayacağını düşündüğünde, mutsuz hissettiğinde açıp okumalık bir kitap.

(Tanıtım Bülteninden)




Anne with an E: Season 1 [DVD] | Anne shirley, Anne of green

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...