8 Temmuz 2020 Çarşamba

Müzik - Hwa Sa Maria

Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm ve bugün öğretmenlik mülakatım var 13.30 da ! Çok heyecanlı değilim açıkçası sıkıldım artık bu tarz şeylerle uğraşmaktan ömrüm bunlara ağlayıp sızlanmakla geçti devlette çalışmayı bende elbette çok istiyorum ama sürekli bu düşünce için çalışmakta beni artık çok yoruyor.Seneye için şu an çalıştığım kurumla sözleşme imzaladım bile hem de kafamdaki fiyata biraz da onun için rahatım sanırım ama Türkiye de yaşıyoruz elbette ve pandemi dönemindeyiz maalesef ki özel sektör de insanlar önlerini göremiyor devlette çalışmak kadar rahat değil.

Bugün müzik postu yapalım dedim.Hwa Sa nın yeni albümü ve albümden çok beğendiğim şarkı olan Maria'nın klibi de çıktı.Normal de bu blogta pek KPOP şarkısı paylaşmıyordum ama artık paylaşmaya karar verdim çünkü çok fazla KPOP şarkısı dinliyorken neden paylaşmayayım ki ?

Hwa Sa bu klipte yine ne kadar güçlü bir kadın olduğunu gösteri bir kez daha kendisine hayran oldum.Maria Hwa Sa nın vaftiz adıymış ve aslında bu şarkıyı kendine ve haterlarına yazmış.O yüzden şarkının melodisinin güzelliği kadar sözleri de çok anlamlı ve güzel geldi bana :)

Kendinizi sevmeniz dileğiyle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...