15 Eylül 2020 Salı

Japon Dizisi : Kakafukaka

 Herkese merhabalar efenim,

İşler son hızıyla başlamadan önce hemen bir blog yazısı yazmak istedim.İzin günümdeyken izlediğim en saçma ve +18 olan bir Japon dızısınden bahsetmek istedim.Ben maruz kaldım bu diziye siz de kalın eheheh :D İngilizcesi Share House olan bu dizi mini bir dizi ve saçma sapan bir cinsellik anlayışı üzerine kurulmuş hatta izlerken "bu kadar da olmaz ama oha yani" deyip durdum ama sonuna kadar izlemekten de kendimi alakoyamadım açıkçası :D aynı evi paylaşmak durumunda kalan (Japonya da bu oldukça yaygın bi durum) bir kadın ve erkeğin hikayesini izliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...