15 Eylül 2020 Salı

Japon Dizisi : Takane To Hana

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar iş yerinde oldukça yoğun olduğum için maalesef buraya zaman ayıramaz oldum hatta o kadar yorgun oluyorum ki eve gidince hiç bir şey yapmadan sadece yemek yiyip,duş alıp uyumaya gidiyorum.Artık kurumda tek rehberlikçiyim sevgili arkadaşım Ceren'i Buca da ki şubemize yolladılar çalıştığımız şubeler ayrı da olsa elbette gönüllerimiz bir olduğu için biraz da Buca da ki mekanları keşfedeceğiz.

Dün izin günüm olduğu için elimde kalan kitapları bitirmeye çalıştım biraz hem de 1 günde biticek dizi arayışına girdim canım Asya dizisi izlemek istedi ama şu anda ilgimi çeken bütün Kore dizilerini bitirdiğim için Japon dizilerine sardım ve 8-10 bölümcük 2 dizi izleyip bitirdim onlardan biri de Takane To Hana dizisi oldu izlemesi eğlenceli mangadan uyarlanmış olan bir dizi baş roldeki adam acayip salaktı onu izlerken bazı sahnelerde çok güldüm :) Genelde Japon dizilerinde komik erkek rol yerine kendini beğenmiş kibirli zengin erkekleri daha cool yaparlar ama bu dizi de daha komik bir karakterdi.

Hana, 16 yaşında bir genç kızdır.Hana’nın ablasının Takane isminde 26 yaşında zengin bir adamla yemek randevusu vardır.Hana yaşını büyük göstererek ablasının yerine bu görüşmeye katılır.Ancak işler yolunda gitmez ve kafasındaki peruğu atıp oradan uzaklaşır.Onun bu samimi davranışı Takane’yi çok etkiler ve aradığı kızı bulduğunu düşünür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...