3 Eylül 2020 Perşembe

Kore Dizisi : Catch The Ghost

 Herkese merhabalar efenim,

Yıllık iznimin bugününde ailecek Urlaya denize gittik ama saçma sapan yanmışım ayrıca 2 kere falan denize girdim içim pek almadı.Yıllık iznimin ilk 3 gününü bu diziyi izleyerek geçirdim ve nihayet bitirip size yazmak istedim.İlk çıktığı zamandan beri izlemek istiyorum bu diziyi çünkü gamzesine bayıldığım çok tatlış oppam Kim Sun-Ho var ama bu adamında adam gibi bir partneri olmadı diziler de ona yanıyorum buradaki partneri de ne oyunculuğunu beğendiğim ne tipini beğendim nasıl ünlü olduğunu asla anlamadığım Moon Geun-Young olmuş.Bu kız yüzünden diziyi izlemeyi erteleyip durmuştum bence herkes aralarında ki uyumsuzluğu farketmiş olmalı ki senaristte çok fazla ikisi arasında yakınlık sahnesi yazmamış sadece dizinin sonunda o da acayip dandik bi öpüşme sahnesi vardı.

Dizi, davaları çözmekte oldukça azimli ve hevesli olan Yoo-Ryung (Moon Geun-Young) adındaki çaylak bir dedektifin etrafında dönmektedir. Yoo-Ryung, güçlü adalet duygusu ve olağanüstü mekânsal algılama yeteneği ile aldığı davaları çözmektedir. Ancak her seferinde, acele ve ehemmiyetsizce yaptığı eylemlerden dolayı başını belaya sokmaktadır. Bir gün, davalardan kaçınmaya çalışan ve istikrar arayışında olan Go Ji-Suk (Kim Sun-Ho) adında bir adam ile tanışır ve onun ortağı olur. Ancak, Ji-Suk her zaman Yoo-Ryung’un neden olduğu sorunlardan sonra ortalığı toplar ve davaları çözmekte büyük bir rol oynar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...