5 Eylül 2020 Cumartesi

Kore Dizisi : Was ıt Love ?

 Herkese merhabalar efenim,

Yarın KPSS sınavım var ve gram bir şey bilmeden giricem açıkçası bu sene sırf para ödedim diye giriyorum yoksa maskeyle 2 saat boyunca soru çözmeyi istemek hiç bir şekilde akıl karı değil bence zaten bu yönde artık çok fazla da umudum kalmadı Ekim ayında işimde zamlı bir şekilde maaş alacağım ve iş yerimde oldukça iyi şartlarda sadece mesleğimi yapıyorum tabi her zaman dediğim gibi özel sektörün hiç bir zaman garantisi yok hele de bu korona zamanında eğer beni işten çıkarıcak olurlarsa (hayat sonuçta bu yani hiç belli olmaz) en azından şu korona olayları bitene kadar çalışmamayı düşünüyorum evden dijital bir şekilde çalışırım biriktirdiğim parayı kullanmaya başlarım.Her şey için bir plan yaptım yani :) O yüzden artık hiç bir şey için canımı sıkmıyorum geleceği,geçmişi düşünmüyorum ve sadece bu zamana odaklanıyorum psikolojimizi korumanın en iyi yolu bu bence.

Şu sıra yeni çıkan Kore dizilerine de sarmış durumdayım.Uzun zamandır film izlemiyorum film izlemek yerine çok fazla dizi izler oldum Netflix dizileri bir yana Kore dizilerini aşırı seviyorum.Yeni bitirdiğim dizilerden biri de konusu ve kadrosu biraz vasat olsa da zaman geçirmelik bir dizi olan "Was It Love" dizisi.

Dizi, uzun süredir, romantik ilişkisi olamamış bekâr bir annenin (Song Ji-Hyo), hayatına dört adamın girmesini ve sonrasında yaşanan olayları konu almaktadır. Bu dört adamdan biri; kötü ama çekici (Son Ho-Jun), diğeri; acınacak halde ama zengin (Song Jong-Ho), bir diğeri; ürkütücü ama çekici (Kim Min-Jun) ve son olarak diğeri; daha toy ama oldukça yakışıklıdır (Koo Ja-Sung).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...