24 Ekim 2020 Cumartesi

Kitap - The Book Of M Peng Shepherd

 Herkese merhabalar efenim,

Şu kitabın nihayet sonuna gelebildim.Bi hevesle yaklaşık 2 ay önce indirimden almıştım ama acayip bi hayal kırıklığına uğradım çünkü hiç hayal ettiğim gibi bir kitap değilmiş.Ephesus yayınları yine her zaman olduğu gibi müthiş bir kapak ve piar çalışması yapmış ama kitabı okumak bence çok zor.İş yerinde vaktim oldukça okuduğum çok ağır ilerleyen kitaplar arasındaydı o yüzden yaklaşık 2 aydır elimde sürünüyor bu kitap ama nihayet bitirdim kitabı.Kitabın fikri aslında oldukça güzel ama işlenişi beni hiç tatmin etmedi.Distopya aşığı olarak hayal kırıklığına uğradım şahsen.Bir kere olayları çok fazla kişinin gözünden anlatmak çok fazla karışıklığa neden oluyor bu yüzden hikayenin içine girmekte olayları birleştirmekte çok zorlandım.Anlayacağınız kitap hakkında sevdiğim tek şey kitabın tasarımı ve bir de kitabın orijinal diliyle ismini almış olması oldu.

Doğaüstü bir felaketin hüküm sürdüğü bir dünyada geçen The Book of M, sevdiklerini kurtarabilmek için her şeyini feda etmek zorunda kalan bir grup insanın etkileyici hikâyesini konu ediniyor.

Bir akşamüstü, Hindistan’da akıllara durgunluk veren bir olay yaşanır. Sıradan bir adam gölgesini kaybeder ve bu olay tüm dünyaya yayılmaya başlar. Gölgelerini kaybedenler yepyeni güçlere kavuşsalar da bunun karşılığında ciddi bir bedel ödemek zorundadırlar: Bütün hatıralarını kaybetmek.

Ory ve karısı Max, ormanın derinliklerinde terk edilmiş bir otele sığınarak şimdiye kadar Unutuş’tan kaçmayı başarmışlardır. Ama bir gün yaşadıkları beklenmedik bir olay, tüm planlarını altüst eder. Ory ve Max’i oldukça tehlikeli bir yolculuk beklemektedir.

“Bu kitap büyük bir özenle hazırlanmış, dünyanın sonunu anlatan bir gerilim romanı… Shepherd’ın beklenmedik gelişmelerle okuru şaşırttığı ve anılarımızın ne kadar değerli olduğunu bize ustalıkla anlattığı The Book of M, oldukça çarpıcı ve yaratıcı bir dille yazılmış.”

-USA Today

(Tanıtım Bülteninden)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...