13 Nisan 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Her Şey Aşktan

Herkese merhabalar millet ...

Evet sınav haftam evet vesare vesare ...

Uzun zamandır bu filmi izlemek istiyordum ama bir türlü nasip olmamıştı.Eh tee Ocak'ta çıkan filmi Nisan'da izleme fırsatı buldum ama zaten hiçte Ocak filmi değilmiş tam da bu havaların filmiymiş :)

Oyuncularını çok beğeniyorum o yüzden de asıl izlemek istedim yalan değil şimdi.Ama yine bir Türk filminde Amerikan Romantik-Komedilerinden farklı bir şey göremedim hatta aynısı bile olmuyor hep bi eksik var filmlerimizde maalesef.Konusu çok farklı değil.Hatta tam bir klişe örneği.

Kızımız sevgilisinin kendini aldattığını öğrenir ve ağır bir depresyon sürecine girer tabi bu süreçte oldukça yakışıklı bir arkadaş ona nasıl kendini geri toparlayacağını öğretirken birbirlerine aşık olurlar bir ayrılır bir barışırlar ve mutlu son !






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...