25 Temmuz 2018 Çarşamba

Fantastik Film - Jumanji : Welcome to the Jungle

Herkese merhabalar efenim ...

İlk filmi bir efsane olan ve Robin Williams ile özdeşleştirilen Jumanji filminin ikincisi yapıldı.Modern hali oldukça güzel olmuş ben izlerken oldukça eğlendim.Bir grup çocuk bir oyunun içine giriyor ve gerçek hayata dönmeleri için Jumanji yi kurtarmaları daha doğrusu levelleri bitirip finale gelmeleri lazımdır.Oyun severler içinde oldukça güzel olmuş.Keşke sinema da izleseydim dedirten nadir yapımlardan oldu :)

Vizyon tarihi : 28 Aralık 2017 (1s 59dk)
Yönetmen : Jake Kasdan
Oyuncular: Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart devamı
Tür : Fantastik, Aksiyon

Ülke : ABD

 Lanetli oyun kutusu 1863 yılında bir ormanda gömülmüştür. Aradan yıllar geçer ve Parrish tarafından bulunur. Yanlışlıkla start tuşuna basan Parrish, Jumanji'yi yeniden başlatmış olur.

Ä°lgili resim

4 yorum:

  1. profesör beni bayağı güldürmüştü:))
    nice güzel filmler izlemeniz dileğiyle sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. ayyyy jumanji bayılırıım. ikincisini de izleyim oleeey. heeey yüreğimin iklimi de keşfetmiş seniiii, en disiplinli, verimli blogçuyuuu yaniii :) kültürden sorumlu blogçuyuuuu hihihi :)

    YanıtlaSil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...