17 Aralık 2013 Salı

Maydanoz Time:Müzik-Lana Del Rey Tropico

Bu müzik postumda bu postun konugu degilde hayatimda yeri daim olan guzel kadin Lana Del Rey'in 5 Aralik'ta çikan uzun zamandir Gansterlarin bekledigi kisa film tadinda Tropico cikmis bulunuyor madem cikmis bende hemen sizinle paylasayim dedim bu kisa film tadindaki klipte 3 sarki yer aliyor kadin 3 sarkiyi bi klibe sigdirmis anlayacaginiz Body Electric,Bel Air,Gods And Monster...Bu kisa film tadindaki klipte Albino hastasi olan bi adam eslik ediyor ozelliklemi o adami sectiler yani Lana'nin gecmisindede bu tipte bir adam oldu yoksa dikkat cekmek amaclimi yaptilar pek bilemiyorum ama hic yakismadiklari kesin ayrica Lana'da uzgunumku gercekten hic erkek zevki denen bir sey yok ki bunu simdiye kadar olan sevgililerinden biliyorum ki suan ki sevgilisi kendinden Allah kac yas buyuk olmeyi unutmus artik bana gore bir Amca sayilan bi adamla birlikte neyse Lana'nin ozel hayatindan cikip klibe donecek olursak yuzde sekseni seks gibi gozuksede klibin altinda yatan umursamazlik,karanlik ama ayni zamanda umut isigi ve Lana'nin deyimiyle Bel Air cennet havasini gorebiliyoruz kadınin sesinin buyusune kapildigimdan klipteki +18 sahnelere pek aldiris etmedim cunku bu kadin Miley gibi cirilciplak sarki soylesede ben yinede dinlemeye ve sevmeye devam ederim cunku yuregimin bam teline dokunuyor bu kadin arkadas daha nasil anlatabilirim bilmiyorum neyse buyrun bir de siz izleyin kisa film tadındaki klibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...