6 Aralık 2013 Cuma

Maydanoz Time:Film-Davetsiz

Bu film postumuzda bana hediye olarak gelen ve unutulmayacak olan film listeme eklenmiş bir film olan Davetsiz filmini ağırlayacağım isminden korku aksada önceden tahmin edildiği gibi cinli,perili korku filmlerinden değil daha çok psiko-korku dediğimiz,en azından benim öyle diyorum,bir tür...Ama siz yinede yağmurlu bir vakitte çerezlerinizi,bahtaniyenizi alıp Tv karşısına gecip karanlıkta yalnız basınıza izleyip korku fantezileri yapmayın sonra ben niye korkunç rüyalar,kabuslar görüyorum psikolojim bozuldu herhalde diye triplere girmeyin ki örnek A sekil B teyzemden yaşadım,biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...