12 Mayıs 2021 Çarşamba

Romantik Film : Bow Then Kiss

 Herkese merhabalar efenim,

Biliyorsunuz ki bu yazımı ALES ve YÖKDİL,YDS'ye hazırlanarak geçiricem.ALES'de matematik beni yorarken akademik seviye de ingilizce çalışmak da daha doğrusu çalışamamakta beni mahvediyor şu sıra.Kelime ezberlemek cidden çok zor :/ O yüzden eskiden yaptığım gibi yine arada sırf ingilizce altyazılı filmler izliyorum onlardan biri de bu Japon filmi oldu.Japon dizileri ya da filmlerini çok çabuk tükettim maalesef çok fazla çeviri gelmiyor o yüzden bu tarz çok duyulmamışları direkt ingilizce alt yazı izliyorum.

Filme gelicek olursak , film romantik kategorisin de diyebiliriz.Bir geleneksel okçuluk okulunda bir aşk hikayesini anlatıyor diyebiliriz kısaca.Diyalogların ve olayların basit olmasına ingilizce alt yazılı izlediğim için özellikle dikkat ettim film olarak oldukça yavan bir romantik film diyebiliriz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...