21 Mayıs 2021 Cuma

Bilim Kurgu Filmi : Seo Bok

 Herkese merhalar efenim,

Film serüvenimize Kore filmleriyle devam ediyoruz.Dizileri birer birer izlerken bir sürrü yeni Kore filmi gelmiş onlara hiç bakamamıştım evde boş vakitten başka bir şeyim olmadığı için hemen onlara bi bakayım dedim.İlk film Park Bo Gum'un bütün tatlışlığı ile bi klonu canlandırdığı Seo Bok isminden gelen bir Bilim Kurgu filmi.Aslında Koreliler bu tarz filmleri bence daha iyi yaparlardı ama bu film kadrosuna rağmen bi olmamış gibi geldi bana.Uzun zamandan sonra Gong Yoo Oppa'yı bir yerler de izlemek çok güzel olsa da o bile kurtaramamış bence filmi.Filmin birçok sahnesi gereksiz uzun olduğu için bi tık sıkıcı diyebilirim bir kaç sahnesi de tamamen dram tadında o yüzden sonuna kadar "ne olacak sonunda acaba,nereye bağlayacaklar" diye diye bana sonuna kadar izlettirdi film kendini ama final bile beni yine tatmin etmedi.Film de tek izlenecek şey Park Bo Gum Oppa ve Gong Yoo Oppa benden söylemesi :)

Ki Heon eski bir istihbarat ajanıdır ve sonsuz yaşamın sırrı olan ilk insan klonu Seo Bok’u güvenli bir şekilde taşıma görevini üstlenmiştir. Güç sahibi insanlar kendi menfaatleri için Seo Bok’a sahit olmak ister ve bu kaosun ortasında kalırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...