3 Mayıs 2021 Pazartesi

Anime : Neko no ongaeshi

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün Netflix de yer alan anime filmlerden devam ediyoruz.Türkçe çevirisi "Sihirli Kedi" olan bu anime film özellikle benim gibi kedi severlerin çok hoşuna gidecektir.Eski çalıştığım iş yerinde kedi besliyorduk kurum olarak oradan iyiden iyiye kedi sevmeye hatta kucağıma alabilmeye bile başladım eskiden kemikleri elime batıyor diye kucağıma alamıyordum ya da kedi kendi isteğiyle kucağıma gelse indiremiyordum bir türlü.Bir gün kendi evim olursa mutlaka kedi beslemek istiyorum evde :) 

Bu anime filmde kedi diyarında bir maceraya götürüyor bizi.Bu tarz fantastik animeleri izlemeyi çok seviyorum beni çocukluk yıllarıma götürüyor :)

17 yaşında kendi halinde bir genç kız olan Haru, okula giderken, bir kamyonun altında ezilmek üzere olan bir kedinin hayatını kurtarır. Ardından kedi şaşırtıcı bir şekilde konuşmaya başlar ve genç kıza teşekkür ederek ortadan kaybolur. Ertesi gece ise Haru'nun önemli misafirleri vardır. Kedi Kral, Haru'ya, oğlu Prens Lune'u kurtardığı için teşekkür etmeye gelmiştir! Dahası Haru'dan oğluyla evlenip prenses olmasını istemiştir. Haru sabah uyandığında tüm bu yaşananların garip bir rüya olduğunu düşünürken, kısa bir süre sonra kendini kediler alemine giden esrarengiz köprüde bulacaktır. Bu tuhaf dünyadan kurtulmak ise zannettiği kadar kolay olamayacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...