2 Mayıs 2021 Pazar

Fantastik Film : The Devil's Advocate

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün eski ama benim yeni izlediğim Keanu reisin yine cillop olduğu zamanlardan bir filme bakıcaz.Biz bu filmi Türkçe çevisiyle "Şeytanın Avukatı" olarak biliyoruz.Küçükken televizyonda izlediğimi hatırladığım ama filmin tam olarak ne anlattığını hatırlayamadığım bir filmdi benim için o yüzden geçenlerde Netflix'e geldiğini görünce izlemek istedim bu tarz eski filmleri izlemeyi seviyorum arada çünkü bir çoğunu hatırlamıyor oluyorum o yüzden sanki ilk defa izliyormuş hissiyatı veriyor bana keşke aynı şey Kore dizileri için falan da geçerli olsa piyasa da izlemediğim Kore dizisi bırakmadım resmen büyüklü küçüklü bütün kendi tarzımda olan dizileri izlemişim güncel dizilere bakıyorum şu sıralar ama o eski dizilerin tadını alamıyorum resmen :(

Neyse efenim filme gelicek olursak Keanu reisi izlemekten zaten pek bir şeye odaklanamadım film de bir süre.Gizemli bir şekilde başlayan film sonunda fantastiğe bağladı bi garipti film ama kendini sonuna kadar izlettirmeyi başardı bence öyle çok mindfucklı bir tarzı olduğunu düşünmüyotum gerçi çıktığı seneye göre değerlendirmek lazım artık öyle çok film izledim ki bir filmin beni etkileyebilmesi baya zor hale geldi :)

Kevin Lomax, başarılı bir savunma avukatıdır. Davaların zorluk seviyesi ne kadar yüksek olursa olsun, başarıya alışkın Kevin, bir şekilde jüriyi tesiri altına almayı ve müvekkilini temize çıkarmayı başarır. Mutlu bir evlilik süren avukatın hayatındaki her şey yolunda gibidir. Bir gün, müvekkili haksız olduğu halde kazandığı bir dava sonrasında New York’taki çok büyük bir hukuk bürosundan müthiş bir teklif alır. Teklifi yapan dünyanın en büyük hukuk bürolarından birinin lideri olan John Milton’dur. Kevin’ın vereceği ‘evet’ cevabı, hayatını geri dönüşü olmayan bir şekilde değiştirecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...