18 Mayıs 2021 Salı

Dram Filmi : Nomadland

 Herkese merhabalar efenim,

2021 Oscar'ı kazanan Nomadland filmi oldu biliyorsunuz ki ! O yüzden bu yıl bir çok aday filme hakim olmasam bile bu filmi izlemek istedim.Korona başladığından beri bir çok insan şehir hayatından ya da genel hayatından kaçma eğilimi göstermeye başladı.İnsanların yakınları öldü ve zihinlerde şu sorular yankılanmaya başladı "ben ne için bu kadar çalışıyorum?""Bir ev satın almak,araba almak için mi ömrümü geçiriyorum?".Kapitalist sistemle birlikte insanlar bu soruları aslında zaten sormaya başlamıştı ve bence bu filmde bu sorguyu artık belli bir yaşa gelince daha çok sorgulamış ve en sonunda bir karavan ve bir grup insanla doğada yaşamaya başlayan bir kadını anlatıyor.Soğuk ve gri manzaraların olduğu bir yalnızlık filmi aslında ...

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri filminden tanıdığım Frances Mcdormad baş rolünde ... 

60’lı yaşlarında olan Fern, Nevada kırsalında yaşamaktadır. Şehirdeki ekonomik çöküşten etkilenen Fern, neredeyse tüm malını kaybeder. Bu durumun ardından Fern, minibüsünü bir karavan haline getirip, modern bir göçebe olarak yola koyulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...