27 Mayıs 2021 Perşembe

Tayland Dizisi : Girl From Nowhere

 Herkese merhabalar , 

Bugün yine Netflix de yer alan bir Tayland dizisinden bahsedicem.Bu sefer ki Tayland dizimiz romantik bir dizi değil ! Gerilim/gizem tadında 2 sezonluk daha çok bana Japon dizilerini anımsatan bir dizi oldu.Zaten baş roldeki kız da Japonlara acayip benziyor (hele de saç kesimi).Dizinin bazı bölümlerini çok beğensem de bazı bölümlerini aşırı saçma ve gereksiz buldum 2.sezonun sonunda 3.sezonunda gelebileceğine dair bir mesajla bitti gibime geldi benim 3.sezon gelirse de izlerim büyük ihtimal.İzlemesi keyifli her bölüm birbirinden farklı hikayeleri ve oyuncuları barındıran bir dizi , tavsiyemdir :)

Nanno adlı gizemli ve akıllı kız, farklı okullara transfer olarak her seferinde öğrencilerin ve öğretim kadrosunun yalanlarını ve kabahatlerini açığa çıkarıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...