8 Mayıs 2021 Cumartesi

Çin Dizisi : Hello Mr. Gu

Herkese merhabalar efenim,

Kore dizileri yanında arada güncel Çin dizilerine de denk geliyorum yeni dizilerin bile konusu hiç bir zaman değişmiyor zorla yapılan sözleşmeli evlilik ya da aynı evde yaşama olayları hala sıkılmadan inatla izliyorum ve hepsinden ayrı bir zevk alıyorum onlarda bende bıkmıcaz herhalde bu muhabetten en sonunda sanırım bende gerçek hayatımda böyle bir evlilik yapıcakmışım gibi hissetmeye başladım :D Bu arada bu diziyi de size geçmiş Çin dizisi postlarımda önerdiğim Youtube kanalından Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz :)

Şirket CEO'su olan Bay Gu ile eski zengin bir aile kızı sözleşmeli bir evlilik yaparlar. Birbirine zıt iki kişilik sürekli çatışma halindedir. Bu iki kusurlu ruh birbirini iyileştirir ve güzel aşk başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...