Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ekim, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Maydanoz Time : Müzik - Taylor Swith Shake It Off

Herkese musmutlu cumalar dileyerek günün geleneksel müzik postuna başlıyorum efenim ... Taylor'um benim ! Fare suratlım ! Ne kadar tatlı bir şarkı ve ne kadar tatlı bir klip olmuş anlatamam.Yalnız klibi izlerken tek düşündüğüm yavrum sen git bi şeyler ye ne bu halin ! Zayıflıktan her yerin pörsümüş hadi paran yoksa gel buraya ben sana bi döner ısmarlıyımda etin budun yerine gelsin kadın dediğinde biraz göğüs biraz kalça olur be yavrum senin halin ne böyle bi deri bi kemik ! Tamam sağlık spor bilmem ne de eh görüyorsun Iggy'i görüyorsun j.Lo'yu ! Ayrıca olmuş boyun 1.90 deve gibi olmuşun biraz daha yemezsen seni elektrik direği zannedecekler ! O kadar zayıfsın ki suratın çökmekten fareye dönmüş suratında yanak olmadığından o allık o sıvanan föndöten isyan ediyor ben görüyorum yani burdan ... Neyse artık kilo almaya bak yani sen ! Her fırsatta uzun uzun bacaklarını ağzımıza sokmuşsun zaten bende de o kadar bacak olmasa kıskanıcam vallahi ! 
Sonuç olarak Shake It Off arkadaş…

Maydanoz Time : Film - Lucy

Herkese merhabalar efenim ! Yeni bilgisayarımda ilk filmimi izlemenin ve yeni post yapmanın heyecanını yaşıyorum şu anda ! Nihayet artık rahat rahat kişisel bilgisayarımda postlarımı hazırlayabileceğim (!) ... Ortama açık bilgisayarlarda post hazırlamak kadar zoru yok emin olun.Herkes birbirinin ne halt yediğini merak ediyor resmen.İki çıplak bacak resmi gören bilgisayar odasının görevlisi sana milli sapık muamelesi yapıyor evet kütüphane bilgisayarını kullanırken bu durumu yaşadım itiraf ediyorum kendimi erotik dergilere bakan yeni yetme ergenler gibi hissettim oysa tek yaptığım bu kışın modası olan pileli etek çeşitlerine bakmaktı !

Neyse efenim gelelim izlediğim ilk filme.Lucy vizyon girdiğinden beri gitmek istediğim bir filmidi zaten bayram vasıtasıyla gidelim demiştik ama geç kaldık vizyondan kalkmıştı çoktan ! Sinemaya zaman ayıramamak inanın beni çok üzüyor 1 ay sonra interete düşüyor Allah'tan !

Lucy'nin ekibi zaten mükemmel Scarlet ve Morgan daha ne olsun be hacılar !…

Maydanoz Time : Ben - My Vida Loca (İspanyolca)

Herkese İzmir'den merhabalar efenim...Gönül isterdi ki pek neşeli olayım cıvıl cıvıl şakıyayım karşınızda ama maalesef hiç halim yok çünkü hasta oldum ! İzmir'e adımımı atar atmaz yataklara düştüm :( Boğazımda inanılmaz bir yanma hissi var burnumda akıyor.Artık dinlenicez gezme hayalleri yine suya yattı anlayacağınız.Neyse efenim gelelim bu Ben postunun konusu olan BBC tarafından 22 bölümden oluşan İspanyolca öğrenme videolarına.Adamlar vatandaşları bir dil öğrensin diye didinip inanılmaz güzel bi video serisi çekmişler.Sanki gerçekten İspanya'da Madrid'e gitmişsiniz de yaşananların hepsi gerçekten sizinde başınıza gelmiş gibi hissediyorsunuz.Hem macera yaşıyor hem Madrid'i geziyor hem İspanyolca öğreniyorsunuz.22. bölümde de bir final testi sizi bekliyor öğrendiklerinizi test etmek adına eğer İspanya'ya gitme gibi bir hayaliniz varsa bence 1-2 ay önce bu video serisini açıp bir izleyin ben sırf senaryosu için bile açıp izlerim yani.

Bu arada bundan bahsettim m…

Maydanoz Time : Müzik - Ariana Grande Break Free

Herkese güneşli bir Balıkesir sabahından merhabalar efenim...Mis gibi bir hava var dışarsa nefes al ver ,al,ver !! Bugün saat 2 'de sınıfça bir çay partisi etkinliği yapacağız onun dışında bütün günümü yurtta kah temizlik yaparak kah çamaşır yıkayarak kah alışveriş yaparak geçeceğimin garantisini veriririm.4 günü bakalım nasıl atlatıcam yalnız başıma şansıma oda arkadaşımda memleketine gitti iyiden iyiye yalnız kaldım diyebilirim ha bundan şikayetçi miyim isyanlarda mıyım yoo vallahi aslına bakarsanız keyfim yerinde rahat rahat dersimi çalışır istediğim yemeği çıkar yerim gözlüme göre sporumu yapar gönlüme gelir bilgisayar oynarım arkadaşlarımla birlikte olduğum zaman sürü piskolojisi şeklinde haraket ediyorum onlar ne yapıyorsa bende öyle makul olanı bu malum alır başını gidersen ben gönlümden geçeni yapacağım diye elinde ne arkadaş kalır ne bi iletişim kurabileceğin insanoğlu eehh hayat böyle malum arada kendime de zaman ayırmak iyi oluyor kendi kendime kalmak bazen iyi oluyor.…

Maydanoz Time : Kitap - Bu Ülke Cemil Meriç

Herkese yepyeni bir günden merhabalar efenim...4 gün boyunca tiyatro toplantısı nedeniyle Balıkesir'de mahkum kaldım sevgili arkadaşlar.İzmir'e dönüşüm salı gününe ertelenmiş bulunuyor.Can yoldaşlarım Selenay ve Sevim memleketine gittiler bense burada kaldım.Lanet olsun bu içimdeki tiyatro aşkına işte ne yapalım ilk hafta önemliymiş ilk haftadan gelmemezlik yapmam hiçte iyi olmazmış malum ilk izlenim önemlidir.Neyse tiyatrocu arkadaşımında bana dediği gibi No Pain No Gain yani Acı Yok Kazanç Yok :(

Neyse biz gelelim bu haftanın kitap postuna.Bu hata ki kitap postunda yine bir felsefe ödevim olan bir kitaptan gideceğiz hocamızın deyimiyle münevver (aydınlanmış) olacağız ...Gevezelik yapmadan kitabı okurken aldığım notlara izin verirseniz geçmek ,istiyorum.

Her filozof hakikati kendine göre ele alır.Anladım ki aklıma geleni yazmak yazı yazmak değildir.

Bir adamı tanımak için düşüncelerini,acılarını,heyecanlarını bilmemiz lazım hiç değilse.

Hayatın maddi olaylarıyla ancak kronolo…

Maydanoz Time : Kitap - Suç Ve Ceza 2.Cilt Dostoyevski

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim...Öncelikle 28 Ekim İzmir'e gideceğimin ve nihayet bilgisayarıma kavuşacağımın haberi ile giriş yapmak istiyorum.Onun dışında üniversite hayatı tüm hızıyla devam ediyor.Genelde ödev yapmakla geçiyor.Dün ilk defa bizim sınıfın kızlarla toplanıp dışarı Canlı Müzik dinlemeye gittik.Nihayet içki içilmeyen ve dumanaltı olmayan dişimize göre bir kafe bulduk ve saat 10'a kadar gönlümüzce eğlendik.Her yer yürüyüş mesafesi olduğu için karanlıkta dışarda olamamız da aşırı bir sorun olmadı tabi yinede ne olur ne olmaz diye resmen uçarak geldik yolları.Kız kıza eğlenmek kadar güzeli yok inanın bana o kadar çok güldüm ki bi arada elmacık kemiklerim ağrımaya başladı resmen ciddi duramaz hale geldim botokslu kadınlara döndüm resmen acayipte soğuktu hava yüz felci geçiricem diye tırstım ne yalan söyleyeyim ama inanılmaz dejarz olduk kaç gündür ödevlerle boğuşmaktan bi saçma hal almıştık.

Neyse Suç Ve Ceza bildiğiniz gibi ilk postada belirtmiştim …

Maydanoz Time : Kitap - Gönül Hanım Ahmet Hikmet Müftüoğlu

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim...Bu sefer ki kitap postumuz pek bi kısa olacak ona göre ! Aslında bu kitap Türkçe dersinin ödevi o yüzden pek bir anlam yüklemek ve öneri de bulunmak istemiyorum.Eğer Edebiyatla ilgileniyorsanız sizin için oldukça sağlam bir kitap olabilir diyebilirim.Bir hikaye içinde Türk düşüncesi ve Ahmet Hikmet'in Milli Edebiyat dönemi içindeki düşünceleri verilmeye çalışılmış.Hoca bu kitaptan vize de ne sorar hiç bilemiyorum eğer okuyanınız varsa bana da Allah rızası için görüşlerinizi yorumda belirtin şimdilik bu kadar sevgiyle kalın ...

Maydanoz Time : Dizi - Beautiful Spy

Herkese musmutlu bir cumartesi gününden merhabalar efenim...Dün nihayet bayramdan bu yana bitirmeye çalıştığım 2011 yapımı 18 bölümlük Kore dizisini bitirdim.Çekilin Eric Moon manyağı geldi ! Wookieme olan aşkım hep baki ama bu adamda tatlılıktan bir gün ölebilir diye korkuyorum bir şarkıcının aynı zaman da bu kadar iyi oyuncu olması ! Ve benim bu adamı bu kadar geç farketmem lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim ben sana ne yaptım aşkım Eric Moon !
Başroldeki kızımız da pek tatlıydı pek güzeldi acayip yakıştırdım.Biraz gerçeklik dışı bir senaryosu var dizimizin ama oldukça heyecanlı bir Kore dizisi çokta bilinen bir Kore dizisi değil malesef ama mutlaka izleyin dediklerimden ! Son olarak kütür kütür Eric'imin bu dizide saçları bi kızıl oldu bi kahverengi oldu bu adamın saçları hangi renk tam anlayamadım orası ayrı bir vaka ...

Konusu:Seçkin bir Kuzey Kore ajanı olan Myung-wol (Han Ye-seul) popüler bir Hallyu starı Kang Woo'yu( Eric Moon) kaçırmak üzere Güney Kore'ye …

Maydanoz Time : Müzik - Nicole Scherzinger Your Love

Herkese Balıkesir'de bile sıcacık olan bir günden merhabalar efenim...Evet bugün nihayet cuma ! Bugün hiç bir dersim yok ama saat 13.30 gibi kampüste bir kütüphane tanıtım gezisimi ne olacakmış ona gideceğim onun dışında çamaşırdı ödev yapmaydı çılgın PDR'ciler olarak arkadaşlarla toplanıp Tabu oynamalardı gelip geçecek eminim bu hafta sonu da böylece.Vizeler Kasım ayında başlayacakmış o zamanlar sanırım pek giripte post hazırlayamam.Neyse bugünün geleneksel müziği aslında yaz aylarına hitap eden klibi izledikçe yazı özlediğim (tatilli olan yazlarımdan bahsediyorum depresyonlu olanlardan değil elbette) hissediyorum.Umarım bu kış biraz kilo vermeyi başarırım da (bi zahmet)  yaza fit bir şekilde girmeyi başarırım.Şimdi yurda spor aletleri de getirdiler hafta sonları ve Salı günleri 1 saat iznimiz var.Normalde bizim kızlarla pilatese gitmeye planlıyorduk ama spor aletleri gelince şimdi boşa para harcamayalım dedik.
Nicole Scherzinger'ı pek severim.Acayip seksi bir hatun çokt…

Maydanoz Time : Film - Kadınlar Ne İster ?

Herkese yeni bir film postundan merhabalar efenim...Bilmiyorum otobüste film izlemeyi sizde benim kadar seviyor musunuz?Tamam bazen sürekli belli noktaya bakmatan midemin bulandığı çok oluyor bu oldukça sıkıntı yaratabiliyor ama 3 saatlik Balıkesir-İzmir arası nasıl geçiyor anlamıyorum bile hele de komedi filmi olunca...Mel Gibson'un ismini elbette çok duymuştum ama daha önce hiç bir filmini izlememiştim 2000 yılında çekilen bu romantik-komedi filminde bence oldukça gülecek ve eğleneceksiniz.Mel Gibson'a bayıldım bu filmde resmen.Filmin konusu itibariyle kadınlar ne ister buna hep kafa yordular kadınlar uzaylı damgası yapıştırdılar hatta filmin bir yerinde yakaladım adam psikoloğa gidiyordu psikolog kadın Freud'ta bu konu hakkında hayatı boyunca araştırmalar yaptı ama adam bu sorunun cevabını bulamadan öldü Kadınlar Ne İster ?

Konusu:Bekar bir erkek olan olan Nick Marshall başarılı bir reklamcıdır. Marshall'a verilen yeni bir görevde amirinin bir bayan, Darcy McGuire, …

Maydanoz Time : Ben - Que Sera Sera

Herkese merhabalar efenim...Zamanım yok diyerekten bloğumu sallamayı gerçekten istemiyorum biliyorum böyle bahane olmaz ama ne yapayım cidden üniversite zamanında ne zamanım oluyor ne de imkanım.Sürekli bi koşuşturmaca yazılar taslaklarla isyan halinde hangi birini yazsam diye şaşırıyorum.Dersler bayramdan sonra yoğunlaşacak demişti hocalar epey haklılarmış ödevler bi yandan dersler bir yandan yurt hayatı bir yandan zaman su gibi akıp geçip gidiyor be hacılar.Ha bu arada bir de okulun tiyatro kulübü seçmelerine katıldım ve seçildim bir de tiyatro kulübünde olacağım için ayrı bi yoğunluk içinde olacağım vize haftaları gelmeden şu taslaklarda ki yazılarımı bitirsem ne de güzel olurdu.Neyse sitemler bi yana bayramda oturup izlediğim Kore dizilerinden biraz bahsedeyim.Geçen Eric Moon'dan bahsetmiştim biraz bilmem hatırlıyor musunuz? Hah işte o tatlışın dizilerinden devam edeceğiz.En bilindik dizilerinden biri olan Que Sera Sera'da adama bir küfür etmişim ki sormayın haddi hesabı y…

Maydanoz Time : Dizi - Discovery Of Romance

Herkese evimdeki son günümden merhabalar efenim...Evet yarın Balıkesir yolcusuyum.2014 yapımı 16 bölümlük daha dünden önce ki gün finalini yapan Discovery Of Romance yani Romantizmin Keşfi aslında I Need Romance'nin bir devamı niteliğinde gibi.Zaten senaristi aynıymış kadın takmış romantizme :) Eski sevgili ile yeni sevgili arasında ki çatışmaları,bocalamaları anlatan Romantik Komedi tadında güzel bir dizi.Ayrıca yeni bir bebekim yeni bir Oppam daha oldu Eric Moon.Bildiğiniz aşık oldum :) (Wookie duymasın bacaklarımı kırar )  (Ne yapalım bu da benim fantezi dünyam insan sap olunca kime sulanacağını şaşırıyor kitap kahramanına da aşıktım ben bi ara düşünün yani halimi )

Konusu:Lee Room (Jung Yu-Mi) sevgilisini deli gibi seven biridir, fakat eski sevgilisi Kang Tae-Ha (Eric) yeni sevgilisi hakkında büyük hata ettiğini görür ve ona karşı çıkar.
Romantik komedi türündeki bu dizi gerçek aşkı arayan ve tam onu bulduğuna inandığı anda, eski erkek arkadaşı ile karşı karşıya kalan bir kadın…

Maydanoz Time : Kitap - Suç Ve Ceza 1.Cilt Dostoyevski

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim...Ödevim olmasa vallahi billahi bu kitabı ömrüm boyunca okumazdım herhalde.Çünkü rus yazarlara bi gıcığım var dilleri de bi tuhaf isimler bi zor akılda kalmıyor olaylar çok karmaşık.Daha 2.cildi var daha onu kütüphaneden bulup okuyacağım onunda ayrı bir postunu yapacağım 2 seri olarak düşünün.

Suç ve Ceza'nın ben psikolojik bir roman olduğunun inanın bilmiyordum.Ne kadar cahilim! Meğersem hasta ruhlu psiko kısaca kafayı kırmış bir adamı anlatıyormuş ama ne anlatma! Çevirisi dandik desem Siyah Bordo gibi bi yayın evinin çevirisi sonuçta sanmıyorum ki yamuk olsun hep klasiklerin yayınlandığı tutarlı sevilen bi yayınevi.İlk başta olayları cidden hiç anlamıyorsunuz birileri geliyor gidiyor Raskolnikov diye bir manyak var canı sıkılıyor gidiyor nedensiz yere (manyak işte) 2 kadını balta ile kesiyor.Sonra kendi kendine bi tribe giriyor falan bir sürü insanla konuşuyor kitabın asıl heyecanı son 5 sayfada.Vallahi de billahi son …

Maydanoz Time : Müzik - Iggy Azalea Ft Rita Ora Black Widow

Herkese musmutlu cumalar efenim..Bugün benim için extra mutlu bir gün çünkü İzmir'den arkadaşlarım Bilge ve Cemre ile buluşacağız.Onları öyle özledim ki ... Üniversite hayatı ile hepimiz ülkenin bi köşesine dağıldık aklımıza anca gelirse telefon edip mesajlaşabiliyoruz.Yook yanlış anlamayın sitem etmem ben hiç bir arkadaşıma asla vefasız unuttun bizi de demem hayat herkes için akıp gidiyor devam ediyor sonuçta herkes kendi hayatıyla sorunlarıyla meşgul bence bu konuda kimsenin kimseye kızma hakkı yok.Neyse bugünün müzik postunun konuğu efendime söyleyeyim Iggy Azalea ve Rita Ora'nın hikayeli klibi Black Widow .
Black Widow bizde ki karafatma tarzı bir böcek oluyor eşi kendisinin aldattığı zaman mı ne sanırım eşini öldürüyor ya da yiyor öyle bir şey tam bilemiyorum ama bir anlamı vardı yani bu böceğin.Bu arada Rita bu saçla Riri'nin sarışın haline inanılmaz benzemiş ayrıca sesi bu şarkıda çokta güzel çıkıyor.Iggy her zaman ki gibi müthiş sadece ilk başta normal bir insan g…

Maydanoz Time:Film-The Words

Herkese günün 2.postu olan film postunda merhabalar efenim...Girizgah bölümünde gevezelik yapmadan filmi izlerken aldığım notlara geçiyorum.

Hikayenin hikayesinin hikayesi hesabında sonu seyircinin algısına bırakılmış bir film.Benim dikkatimi çeken nokta daha çok emek hırsızlığı konusu oldu.Adam bence kitabı yayınlatırken gerçek olaylarıda aktarsa ön söz bölümünde falan hem daha etik olucaktı hem de yaşlı adamla karşılaştığında bu kadar vicdan muhakemesine girmeyecekti.Yanlış bir şey yaptı ve hırsının kurbanı oldu.O yüzden ne çekiyorsa ne başına geldiyse oh oldu yani.Karışık bir senaryo bi ara anlamakta güçlük çekiyorsunuz.Ama benim çok sevdiğim oyuncular bir araya gelince tadından yenmeyen bir film oluyor.Otobüste denk gelmemde ayrı bir zevk oldu benim için listemden bir film daha silinmiş oldu.

Konusu:Rory Jansen, yayımlanan ilk kitabıyla birlikte beklenmedik bir şekilde edebiyat dünyasında zirveye yerleşen genç bir yazardır. Son derece yaratıcı ve özgün üslubuyla dikkat çeken genç …