5 Kasım 2019 Salı

Japon Dizisi : Kareshi wo Ron de Kaimashita

Herkese merhabalar efenim,
Şu sıralar sizlere dizi diyarında tee Asya'nın farklı farklı yerlerine sürüklüyorum biliyorum :) Bu sefer Japondayız ve 8 bölümlük mini hiç bir anlam veremediğim ama izlemekten sapıkça bir zevk aldığım diziden bahsetmek istiyorum.Ben bu Japonların fantezilerini sorgulamayı çookk uzun zaman önce bıraktım zaten ne ahlak ne insanlık ne etik değerleri var bu tür dizilerin sadece eğlenmek amaçlı öylesine izleyip,anlık zevkinizi alıp yolunuza devam edeceksiniz :D

Sevgilisi olup hayali "ev hanımı" olmak olan bir kızcağızımız var baş rolde.Japonlar kadın erkek çok çalıştıkları için herkesin hayali kendinden daha zengin birine yamanıp evde oturmak :D Bu kızın sevgilisi zengin,iyi eğitimli falan ama şerefsizin önde gideni her gün başka bir kadınla bu baş roldeki salak kızımızda bunları gördüğü halde sırf hayali için boynuzlanmayı kabul ediyor.Bir gün fettan bir arkadaşı bu kızın aklına giriyor ve bir erkek kiralama sitesinden bu adamı kıskandırmak için erkek kiralamasını söylüyor.Mafyalar borçlu olan erkekleri bayıltıp kaçırıp bu şekilde erkekleri sevgili olarak kiralıyorlarmış.Genelde yaşlı zengin hanımlar talep ederken bu şekilde sevgili arayan tiplere de denk geliyorlar.Sen bu kişinin köpeği,kölesi gibi bir şeyi olmak zorundasın çünkü  kişi mafyaya senin olan borcu ödüyor.Durum tam tersi olsa adı fuhuş olur insanlık olayına döner ama satılan erkekler olunca olay hiçte fuhuş olmuyor anasını satayım bu nasıl mantık Japonlardaki anlamadım doğrusu :D Neyse efenim kızımız zaten borç içindeyken biraz daha borca girip baş roldeki oğlanımızı kiralıyor adamda bir tatlı bir ponçik benim bile kiralayasım geldi lakjfksnf :D İnsan sonuna kadar herhalde kız kendi şerefsiz sevgilisinden vazgeçicek de bu kiralık adama aşık olacak falan sanıyor hatta senariste kendince öyle sanmış sonra böylesi çok klişe olur deyip farklı yollara sapmış saçma sapan bir sonla bitirmiş haa bu arada zavallı adamcağız da mafyadan yemediği dayağı bu kızdan yiyor orası ayrı bir konu :D


25 yorum:

  1. yani kız yine sevgilisyle mi oluyo ulan mini diziler bile mutlu sonla bitmiyor artık bu ne izlemiyorum sdgfsg

    YanıtlaSil
  2. bende asya dizilerine baya merak saldım özel olarak kore yapımlarını daha çok izliyorum daha fazla ahlaki ve etik değer içeriyor. tavisye ederim. Romantizm de var ama daha bir saygılılar. tabi love fortunaya denk geldikten sonra japon dizleride ilgimi çekmeye başladı bna da bakmayı düşünürüm bulursam nerden izlemiştiniz diye sorsam.

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...