7 Mart 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - 8 Saniye

Herkese musmutlu bir hafta sonundan merhabalar efenim...Bu hafta perşembe nihayet İzmir yolcusuyum anacuğumu babacuğumu gardaşımı pek özledim! Annemle kardeşim İZmir'de bu filmi izlemeye gitmişler geçtiğimiz hafta sonu onlar gidip beğendiklerini söyleyince bende pek meraklandım ve sinemaya gittim hemen.Ve bir Türk filmi olarak bir çok filmden konusu,oyunculuğu ve yapımı bakımında sıyrıldığını söyleyebilirim.Ayrıca yine benim alanım içinde bir konu olan rüyalar ve gerçekle düşü karıştırma manidepresif olma gibi bir çok şeyde vardı filmde daha doğrusu ben tespit ettim bunları :D

Sonuç olarak şu an hala vizyonda olan ve bence içlerinde en gidilesi Türk filmi diyebilirim.

Konusu:

Esra çocukluğundan bu yana sıra dışı rüyalar gören ve gördüğü rüyaların gerçekleşmesi nedeniyle dehşete kapılan bir genç kadındır. Hedefi ise çocukluğundan itibaren kendine rüyalarında eşlik eden ve yol gösteren gizemli adamı bulabilmektir. Esra maruz kaldığı her baskıya karşın elinden geleni yapıp çocukluk korkularından kurtulmaya, özgürlüğünü kazanarak hayatla barışmaya çalışacaktır.
Filmin yönetmenliğini Ömer Faruk Sorak üstlenirken senaryoda Esra İnal ve Nuran Evren Şit'in imzası bulunuyor. Filmin başrolünde yer alan Esra İnal'a oyuncu kadrosunda Fırat Çelik, Fahri Yardım, Mehmet Kurtuluş, Salih Kalyon gibi isimler eşlik ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...