4 Nisan 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Ben - 20.Yaş Günüm

 Herkese merhabalar efenim.Yaş oldu 20 ama hala geleneksel olarak ailemle ve sevdiklerimle kutluyorum yaş günümü.İster istemez insanlar çoğaldıkça mini bir kutlamaya dönüyor ve açıkçası bu beni içten içede çok mutlu ediyor.Sonuçta senede 1 kere yapılan şeyler benim için çok değerli ve bu özel günleri kutlamak önem vermek hoşuma gidiyor.19 yaşından 20 yaşına hayatımda bu sene ne değişti derseniz üniversite hayatı ve ailemden uzakta tek başıma yaşamam dışında pek bir şey değişmedi hayatımda.Ama akıl olarakta ruh olarakta değiştiğimi daha doğrusu geliştiğimi hissediyorum.

20'li yaşların daha başlangıcındayım belki ömrümün en güzel seneleri bunlar bilemiyorum ama yinede tek yapabildiğim yaşadığım tüm olumsuzluklara rağmen Allah'a şükretmek oluyor.Ailemden uzaktayken hasta oldum,arkadaşlarımla aram bozuldu,terkedilmiş ve yapayalnız hissettiğim zamanlar oldu ama bu şimdi anlıyorum ki asıl beni büyüten bu zamanlar olmuş,değerini bilmek gerek...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...