24 Nisan 2015 Cuma

Maydanoz Time : Film - Corpse Bride

Herkese merhabalar efenim.Bugünün 2.postu elbette film postu.Bu bir film değil animasyon aslında.Ama bence pekte çocuklara göre değil çünkü içerisinde bi çok gotik öge içeriyor belli yaşın altındaki çocukların ''çizgi film'' adı altında izlemesi psikolojik açıdan iyi olmayabilir.Kendisi ''korkmuyorum ben anne'' desede biliçaltına işleyen bi korkunç ögeler daha sonra rüyalarda su üzerine çıkabilir.O yüzden ben buna daha çok yetişkin animasyonu demek istiyorum.

Yıllar önce izlemiştim ama ne zaman izledim hiç ama hiç hatırlamıyorum.İzlemiş olduğumu da Ölü Gelin'in resmi olan bi swetimin olması.Ya da acaba öylesine bilmeden m almışım? Ama bence en azından konudan haberdarımdır.

Neyse gevezeliği bi kenara bırakacak olursak sonu çok acıklı biten(evet animasyona ağladım ne var!) araya müzikal havaların girdiği güzel bir animasyon Tim Burton eseeri elbette...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...